Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.06.07. 22:02 manta77

a Zesküvő

amivel semmi nem stimmel. csak ők ketten. talán. majd az idő eldönti. mindenesetre én külső szemlélőként, így, és boldognak. a többi szart sem ér. csak a szerelem. meg az, hogy ha későn találod meg, marhaságokat csinálsz. pedig ahogy a Miska mondta: "tudod nem tudom megérné-e őt is elveszítenem." de most nem róla akarok írni:) MB és én. rengeteget lógtunk együtt. csak boroztunk meg hülyeségeket csináltunk. a Ladában. hjaj. ő az a rokonom aki a legközelebb áll talán hozzám. ő volt aki mikor Németországban annyira magányosan éreztem magam, minden reggel vidám smssel keltett. akivel életem első koncertjén voltam, és hazagyalogoltunk a Stadionból. akivel "betörtünk" egy ismerősünk házába. akivel éjszakai fürdőztünk és lapultunk mert jöttek a rendőrök. aztán mikor totál másnaposan felestem a buszára, és egész nap csak szunyókáltam a Margitszigeten körbe-körbe... mellettem a pasi mellette a csaj mindig más volt. de mi ketten. mi mindig ott voltunk a jóban. olyan mintha a bátyám lenne. aztán széthullott az élete. több szakaszban és többféleképpen. jött a balhé. meg a betegsége. én meg elsodródtam mellőle. kicsit szégyellem magam. kicsit tudom, hogy ő is hibás volt. ma mikor átöleltem elmondtam neki mennyire hiányzik. Kempelen Farkas:) csak ennyi. félszavakból is, félpoénokból is. azt mondta én is hiányzom neki. meg Pestnek is hiányzom. ezt mondta. de a BKV-s buszoknak nem. :))) ami nem igaz!! pusztán a véletlen műve volt mindig, hogy akkor történtek a balesetek mikor én is ott voltam:-))

kedvelem a menyasszonyát. kicsit olyan mint MI. vadóc, szókimondó. és a mi családunk nem ilyen. és szeretem, hogy lesz még valaki a családban, aki fekete bárány lehet. mint MB és én.

mindenesetre holnap esküvő lesz. akárhogy is balhéztak ma össze, akármiket is vágtak egymás fejéhez. én tiszta szívből kívánom nekik, hogy sikerüljön.

macskáról nem beszélünk. túlzottan fáj most.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr105350418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása