Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.09.01. 06:48 manta77

az epegörcs

tegnap voltunk anyuéknál Lucával, csak édes kettesben, jó mókának tűnt. délelőtt ott hagytam anyunál, és elmentem ruhákat nézni. vettem is magamnak a 17-ei tárgyalásra egy blézert, meg Lucának egy szép kis spagettipántos felsőrészt. pont jó lett rá!

aztán már a ruhaboltban éreztem, hogy nehezen kapok levegőt. de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. aztán ebéd után anyuékkal leültünk kávézni, és akkor már egész furán görcsölt a jobb oldalam a bordáim alatt, és hátra kisugárzott. de nem volt vészes, így nem foglalkoztam vele.

aztán megjött T. és egyre jobban éreztem, hogy ez bizony fáj basszus.

elindultunk 6-kor a Majka koncertre ami az Újpesti napokon volt. Aztán inkább az ügyelet felé vettük az irányt. Mondhatni szerencsém volt. A sikeresen diagnosztizált (mármint önmagam által:) epegörcsömről kiderült, hogy vesekő vagy homok, az ügyeletes doki pedig urológus volt:) aztán arra gondoltam, hogy lehet, hogy amilyen orvos ügyel, olyan bajt állapít meg?:)))

Aztán kaptam seggbeszurit, és csillagokat láttam a villamoson mikor fékezett. Egy órán belül elmúlt minden, csak olyan fura érzés maradt utána. Írt fel gyógyszert, meg hogy mire figyeljek, és alapjában véve tök jó fej volt, és nagyon örülök, hogy nem halasztgattam a dolgot, hanem mentem:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr645486848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása