Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.08.22. 09:47 manta77

Vad Fruttik

Sáááárga Zsiguli. Nyáááááron ez a tuti.

Szombaton Vad Fruttikon voltunk, a ZP-ben. Előtte letévedtünk az alsó rakpartra (mármint a kocsival), ahonnan nincs visszaút, csak szabálytalanul:) Meg kellett állapítanom, hogy a ZP átlag korosztálya inkább a 30 év, mint a 15, és ennek igazán örültem. Amúgy továbbra is baromi drága. Mármint a piák. És szar helyen van. A hídról élvezetesebb a koncert mint bentről, ja és kint ugyebár olyan piát iszol amilyet akarsz, "ócsón a teszkóból".

De ez nem a hely hibája. Mármint hogy szar helyen van. Hanem azoké akik elüldözték az előzőről.

Jól éreztem magam, aztán mekiztünk egyet mint a tinik. Aztán sötét helyen parkoltunk mint a tinik:)

Jó hétvége volt.

Ja és csak egy hülyeséget csináltam, azt is józanul. Felhívtam a "barátomat aki nem a barátom már" a Boroskóla c. szám alatt, de kinyomta a telefont, és másnap keresztül nézett rajtam, így legalább biztosan tudom hányadán állunk. Ő egy hülye picsa, nekem meg eggyel kevesebb barátom van. Ja ennyit tizenöt év barátságról.

Szólj hozzá!

Címkék: zene koncert kapcsolat hugi


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr755470660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása