Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2012.08.08. 17:07 manta77

"ne kérd, hogy lassan a testtel, ne súgd, hogy most ne siesd el..."

4 betű

ennyi amit írt

nem mondom, hogy nem felkavaró

de nem azért

hanem mert ebből a négy betűből tudtam

hol van

mit csinál

kivel

és hogy iszonyú részeg

ha már nekem írta le azt a négy betűt

én csak annyit írtam rá

"NEGATÍV"

de legalább tudom hogy jól van

miután magamhoz tértem

bementem a szobába

megöleltem a férjem

és elmondtam neki mennyire szeretem

igazán

hozzábújtam

mert ő megmentett

és a szívem tele van szerelmemmel

kívánom, hogy sose múljon el

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr25227859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tESZ 2012.08.09. 16:44:45

A büdös életben nem fog békén hagyni téged, illetve téged sem, ezt csinálja minden exével, a delírium fokától függően 4 betűtől az ajtórugdosós őrjöngésig. Szánalmas, de persze érthető. A válaszod kifogástalan volt! Kár, hogy épp arra játszik ő még most is, hogy még mindig felkavar. Szerencsére a legjobb úton vagy, hogy fontosabb lények vegyék át végre végleg a helyét az életedben! Sosem értettem, miért jó vkinek (neki), ha egy puha, meleg, párnás zug helyett egy kisavazott foltot hagy inkább a másik szívében. Ez lenne a szeretet? Az írígységből és magányból fakadó, elhagyatott, éjszakai, részeg farkasüvöltés? Mert mire számít?! Hogy hasadban a gyerekkel majd megsimogatod a buksiját, kis türelmet kérsz a férjedtől és visszaírod, hogy énisénis? Ahhoz képest, ami járna neki, igazán totál disztingvált voltál! Dícséret és elismerés! Meg puszi!

Ismeretlen_183757 2012.08.10. 07:06:45

Kedves Eszterke!:) Nem ugyanarról az emberről beszélünk. ez kicsit régebbi történet. bár ezzel: "Ahhoz képest, ami járna neki, igazán totál disztingvált voltál!" tökéletesen egyet értek:)) puszi

Ismeretlen_190835 2012.10.31. 19:38:34

Olyan jó lenne , ha most, ha már az esztiét , az enyémet is kitennéd. Kedves e! Nem szoktam a Zs.-t zaklatni. Ő az a kategóriája az exeimnek , akit a mai napig is imádok és nagyon örülök neki, h ennyire boldog. Ő ugyanis soha nem bántott meg szórakozásból! Ellenben a közösen ismertnek vélt (!)blogirónkkal.. Az , h irigy volnék senki nem gondolja igy , aki ismer. Többek közt Zs. sem. Te, h honnan vetted ezt a nagyszerű tulajdonságot, mely bennem nem lakott egy percig sem , elképzelni sem tudom. Én magányos??? Nem voltam sosem. Most sem vagyok. Köszi jól érzem magam és a barátaim is mellettem vannak. Ha meg rész infókat tudsz valakiről , talán ne alkoss véleményt!!! Kössssszz! Tudom drága Bád , h azt gondolod felesleges belemenni ezekbe a vitákba, de azért engedd meg , h néha megvédjem magam a farkasoktól.:-)

transzteszter 2012.11.09. 19:41:12

Kedves Kata! Örülök, ha Főnixként fel tudsz támadni poraidból! Jobb, mint Voldemortnak lenni! Semmilyen részinformációim nincsenek rólad, nem tudok semmit a jelenedről, a véleményemet a múlt alapján fogalmaztam. Legfeljebb tévedtem. Van ilyen. Az meg csak jó, ha nem vagy magányos és végre jól alakulnak a dolgaid! Remélem, kitart a jószerencséd és ha mégsem, akkor sem vetkőzöl ki a normalitásból, mint régen olykor előfordult! Azt hiszem, vagy olyan tehetséges szakács, hogy most az egyszer a kutyából igenis lesz szalonna! Az esélyt mindig megkaptad! Most is! Élj vele tartósan és ne élj vele sosem vissza! Ha megbántottalak, bocsánatot kérek! A múlt meg le van zárva. Gondolom.Régi kudarcok törölve, tapasztalatok zsebben, új lap. Mindannyiunknak.A keserű szájíz meg majd idővel eltűnik.Talán.Ha nem, az sem végzetes.A kettőtök viszonyába úgyis csak ti láttok bele és csak nektek van közötök hozzá." bárány voltam egykoron /farkas lettem, azt bánom". Ne marjuk egymást többé!És paranoiások se legyünk! Élj boldogan! Ennyi.

Ismeretlen_190835 2012.11.09. 20:35:53

Köszönöm, h ilyen intelligensen vetted a lapot. Tudom, h milyen fasz voltam soxor pl a Zsúval. De megbeszéltük , átbeszéltük és jelenleg is imádom és ezt is tudja. Mint embert. Én idealista vagyok és ha már mindenkiről elhiszem ,h ha igazán akarja meg tud változni ,én magam sem lehetek kivétel ez alól. Vért izzadtam , azért , h változzak és úgy érzem , ha lassan is , de haladok azon úton amit magamnak kijelöltem egykor. Tényleg kössz, h van benned gerinc!

Ismeretlen_190835 2012.11.09. 20:45:01

amúgy Eszti! Szivesen főzők nektek egy vacsit, mert vmiért mindig engem kérnek meg a bulikon is , h én főzzek:-)
süti beállítások módosítása