Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.07.10. 20:42 manta77

levél a feledékenységről

Szia drága!

Tulajdonképpen minden évben szégyellem magam, hogy nem tudom a születésnapodat. Vagyis ma szólt a telefonom, hogy lesz, de végül is nem az én érdemem. Valahogy ebben nem vagyok jó.

Remélem tudod, hogy az év minden napján nagyon szeretlek, még ha mostanában olyan sok oka is van, hogy nem tudunk találkozni, bennem még mindig ott vannak az emlékek rólad, aki a legnagyszerűbb ember vagy az életemben. (Mármint a férjem után, bár őt most a pokol bugyrába kívánom - ne is kérdezd, hülye makacs) Szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon szeretlek, és lesz még olyan világ, hogy mi sokat lógjunk együtt. Remélem boldog vagy, mert én szívből kívántam hogy az legyél, bárkivel is szeretted volna. Ha J. most megbecsül, és szeret akkor nem volt hiábavaló egyetlen lépésed sem, mert akkor ez a rögös út vezetett a boldogsághoz.

Persze nincs olyan, hogy mindig boldog az ember én tudom. Inkább csak pillanatok. Én emlékszem olyan pillanatra az életemből, amikor az lett volna a legjobb, ha van egy "szünet" gomb amit megnyomok, és soha de soha ne induljon újra, mert annyira jó volt.

Remélem jut Nektek is ilyen pillanat mostanában.

Boldog születésnapot kívánok, és sok puszit küldök.

Rókalány

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr295399598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása