Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2012.03.05. 19:48 manta77

nem malév

de majdnem. Van egy jó kis mosógépünk, (jójó, nem Ariston.... mint EGYESEKNEK....), de azért használható. volt eddig. most azonban nem öblít. hurrá, van még rajta jótállás. 1 év, mert 5 éves csodajótállást adtak hozzá. Szerződött szervizek. Telefonálok két hete. Visszahívást ígér. Semmi. Most megint próbálom. Fel sem veszi. (vajon tudja, hogy ÉN hívom?).

Kikeresem a központi számát a gyártónak. Nem könnyű. Már eleve gyanús, miért nincs saját oldaluk, hanem csak a tudakozó dob ki valami számot. Felhívom. Ők sem veszik fel. Biztosan szóltak a szervizből, hogy telefonálni fogok.

Pár perc múlva cseng a telefon. Kellemes férfihang, hogy volt egy nem fogadott hívásuk tőlem. (Ismeretlen mobilszám). Érdeklődök, hogy a szerviz vagy a központ. Egyik sem. A központ már két éve nem ezen a telefonszámon tartózkodik. Már felettébb gyanús az egész. Egyébként is ez egy állatgyógyszerekkel foglalkozó cég telefonszáma. (Erről eszembe jut, hogy "a telep állat egészségügyi okok miatt lezárva", de ez egy másik történet).

Szóval feladom egy időre. T. talál egy központi számot, szépen honlappal mindennel. Nem egyszerű. Felhívom. Tájékoztatnak. A cég már két éve megszűnt, jogutód nélkül - és ez a lényeg -, habár ők ugyanazt a márkát forgalmazzák, ők nem ugyanaz a cég mint akitől mi vettük a gépet. (És én ezt honnan tudom biztosan? Lehet, hogy csak letagadja. Vagy megint az állatgyógyszeres faszival beszélek). DE. Van jó híre is. Habár ők nem állnak szerződésbe azokkal a szervizekkel akik a jótálláson szerepelnek, tud adni egy központi szerviztelefonszámot, és ők kijönnek. Persze rájuk viszont nem vonatkozik a garanciális javítás. VAGY. ami a legjobb. csomagoljam össze a mosógépemet, úgy ahogy van, és vigyem vissza a boltba ahol vettem, ott ugyanis vissza KELL venniük. (Nem tettem fel a kérdést, hogy szegény boltnak mi köze ahhoz, hogy jogutód nélkül szűnt meg a gyártó cég). Azért felhívtam a boltost is. RENDKÍVÜL segítőkész volt. Persze nem kell neki a mosógépem.

Továbbiakban valószínűleg a fogyasztóvédelmet fogom hívni, bár lehet, hogy el vannak foglalva a malévosokkal akiknek a problémája valamivel sürgősebb és persze nagyobb összegekről is van szó, de hátha lenne pár percük a problémámra...

látjátok milyen nehéz a terhes nők élete? MENNYI mindent kell intézni?

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr125227720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Case · chttp://case-ezvanskacok.blogspot.com/ 2012.03.05. 20:34:04

...miért mindent annak a szegény T. Nőnek kell intéznie? :) Különben meg jobb mosógép= jobb ügyintézés(is)...egyeseknek... :P :D

Blis · http://blisblog.blogspot.com/ 2012.03.06. 10:21:33

Tényleg megtennéd, hogy szólsz a fogyasztóvédelmiseknek? Ideje lenne. Különben minden marad ugyanígy...
süti beállítások módosítása