Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2010.11.06. 10:28 manta77

Kávé, ami majd segít a gondolataimat áramoltatni. amúgy is majd szétmegy a fejem, és annyit dolgoztam a héten mint az állat. és most nem a lajhárra gondolok.

annyi minden van, hogy csak kapkodom a fejemet jobbra-balra, és most már úgy érzem kiszorultam az egész dolgok perifériájára, és nincs sok beleszólásom ezen dolgok alakulásába. csak estleg megpróbálhatok jelentkezni, hogy "halló, itt vagyok én is, mondhatnék valamit, szerintem így és így jobb lenne"... de hiába. elnyomják a hangom ezek az alaktalan szörnyű izék, a mindennapok szörnyei. Nem annyira rémisztőek amúgy. Csak ahogy alakulnak, és irányítanak. az sem ijesztő. inkább csak elkeresítő. de ha beletörődve ücsörgök a minden szélén, akkor inkább kérek egy kólát, és lelógatom a lábam, hátat fordítok a mindennek, és gyönyörködök a semmiben. tuti vannak ott csillagok is. nem is kólát. kávét.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr62427333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eveincifinci 2010.11.07. 16:58:14

Ha már nagyok a hullámok, ne hagyd hogy átcsapjanak rajtad és elmerülj. Jobb ha inkább mosolyogva szörfölsz mindennek a tetején, sodortatod magad és majd kiderül, hová jutsz. És gyönyörködni is lehet, meg csillagokat is látni...ööö...kávézni azt nehezen :)

noncsidudi 2010.11.08. 09:02:51

Magunkban belül kell megtalálni a boldogságot,nem másokon keresztül. Az egy görcsös kapaszkodás. Én például reggel a felkelő napban szoktam gyönyörködni,ahogy az utcán átszűrődik és a ködös levegőt átszeli..iszonyat szép látvány.De mások rohannak lehajtott fejjel és elmennek mellette. Pedig itt a földön csak átutazóban vagyunk és észre kell vegyük az apró szépségeket:)

haven.blogolj.net/
süti beállítások módosítása