Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2010.01.29. 20:20 manta77

megoldás?:)

másik oldalon állunk
elmész én maradok
visszaút nincs
így kellett lennie
zavarban vagyok
"szívem egy dobozba"
ajándék tőlem
játék volt az egész
állandóság
felülemelkedni
néha visszahúzni
ordítani
gyökeret ereszteni
ajándék tőled
nem is fáj


 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr661713376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

transzteszter 2010.01.30. 06:47:56

Ami azt illeti - hiába a smile -, nekem fáj.
De az még jobban, h te ezt magasról...
És nyugodtan moderált ki a kommenteket, elvégre nem is létezem. Soha nem is léteztem számodra, csak Dan.
Ő a frankó.

manta77 2010.01.30. 06:53:42

ejnye Eszterke, tőled azt vártam volna, hogy megtalálod, hol a kakukktojás...
és te is frankó vagy. én most épp vigasztalni képtelen, hótaposó kakóscsigaevő, szívemmel percenként 200at verő. csók
süti beállítások módosítása