Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2009.04.29. 20:26 manta77

Mi lakik mélyen a szívemben...

Szánalmas volt a mai napom, és sikerült K-nak betetőznie. A munkahely szar volt, utána majdnem 2 azaz KÉT óra volt amíg átjutottam a Nagyihoz Solymárról. Ablakpucolás, satöbbi, Anglia bevallása, majd az ő véleménye, amik igen csak kések voltak a szívemben. Mentem haza anyuékhoz, majdnem két órát vártam rájuk, közben kiderült, hogy K. mégsem ment el Szegedre, hanem inkább a vonatjegyet visszaváltotta, és elment a Trezorba. Persze miután amúgy is végigbőgtem az egész napot, remekül hangzott. Anyuékkal kicsit dumáltam, majd eljöttem haza. Kár volt. Nem ad magyarázatot, csak sír a volt nője miatt. Isteni. Majd én is elkezdek siránkozni Sz-ről. Jó kis páros leszünk. Pár napja minden rendben volt, egyszerűen tündéri volt, én is imádtam, minden pillanatban boldognak éreztem magam. Erre... és akkor kérdi mi a bajom... hát mi???

Én vagyok a leglúzerebb lány az egész világon.

Tegnap felhívtak a Richterből, hogy köszönik, nem kérnek a munkámból....

 

Erre ma felhívtak, hogy mégis kérnek...

mi a f@sz van???????????

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr441094356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jedy-Deppy 2009.04.30. 12:49:49

Drága szerelmem! Kissé félreérhető h "sírtam" érte vagy utána. Örülnék ha ezt letisztáznád.

Jedy-Deppy 2009.04.30. 12:55:14

Egyátalán nem sírok egy olyan ember miatt aki sohasem szeretett, aki bár sokat segített - könnyen eldobott. De ezt te is tudod, így ismertél meg. Neked legalább van annyi iq-d , h saját magad döntöd el , h mit és kit akarsz, nem úgy mint beja. Sajnos nem én vagyok az egyetlen aki azt mondja róla , h nem nőtt fel még és lehet , h nem is fog. Közös barátról beszélek aki ismeri és szereti,de ő mindent tagad! hahaha

Jedy-Deppy 2009.04.30. 13:00:59

Nem vagyok egy királyfi fehér lovon, mivel sem pénzem ,sem farkam , sem lovam nincs. Nem szeretek bárhol dolgozni és a muszály szót nem ismerem. Makacs vagyok és fafejű, sőt iszom is ( mostmár néha!)és még játszom is...de tudok szeretni és mindig tudom mit akarok és KIT! És téged nagyon szeretlek mégha link vagyok akkor is..Ezt mindenki látja aki lát minket! Én nem hazudok neked sem és magamnak sem. Nem könnyű velem, de ragaszkodom ahhoz akit igazán szeretek. Ez nem mindenkinek volt elég.Lehet h neked sem lesz az, de tudom , h te korrektül fogod intézni, mert ilyen vagy. Egy angyal aki megmentett engem attól , h rossz embert szeressek!

transzteszter 2009.04.30. 14:44:20

Én szinte soha nem tom, mit akarok, csak azt, hogy kivel! :) Vele szinte mindig ugyanazt akarom. XD

Kata: ha és amennyiben Beával való kapcsolatod már halott, akkor "halottról csak jót vagy semmit!"-ezt ne feledd!
Ha indulatosan és fröcskölődve írsz róla, az téged (is) minősít. Az ember utólag se harapja meg a kezet, ami valaha simogatta őt! Átértékelheted a dolgot utólag, tekinthetsz rá más nézőpontból, láthatod más fényben, gyászolhatod, levonhatod a konzekvenciákat és változhatsz, tanulhatsz az eddigi szopacsokból, de az erőseket az minősíti, hogy miként bánnak a gyengékkel. Ha sarat dobálsz rá, ne csodálkozz, ha magad is bemocskolódsz.
Az, hogy tisztában vagyunk a rossz tulajdonságainkkal, nem ment fel minket az alól, hogy lehetőleg kiküszöböljük őket!
Zsú akkor és úgy szeretett meg, amikor nem volt egészen tisztában azzal, h gépezel, iszol és mindezt milyen mértékben, stb. A másiki megismerése egy folyamat, nem egy rigid állapot. Most ezzel együtt is szeret, de ez nem jelenti azt, hogy ezekért szeret és azt sem jelenti, hogy nem billenhet át a mérleg bármikor és nem sokallhatna be, ha azt látja ESETLEG, hogy jottányi "javulás", változás nincs a szar tulajdonságok elhatalmasodása-felszaporodása terén. (amúgy nem ezt látja, azt érzékeli, h küzdesz....csak kissé gyenge hatásfokkal...de az erőfeszítést értékeli :P )
Szóval ne ott folytasd vele, ahol Beával abbahagytad, hanem tégy egy minőségi ugrást! Aztán vagy halálugrás lesz vagy olimpiai arany, de csak egy lehetőséged van. És addig készülj fel az ugrásra, amíg van, aki hisz benned és etet-itat, biztat...ne dagonyázz a készben tovább. Ami a melót illeti, kevesen vannak abban a helyzetben, h válogassanak, szemezgessenek, várakozzanak.Felkopna az álluk. A szerelem csak cukor a kávéban. Attól a kávé maga még keserű. Legyél Zsúnak cukor a kávéban, édesítsd meg az életét!Legalább fifti-fifti alapon. Már ma! Ne holnap vagy holnapután!
Ha pedig Bea nem akar felnőni, akkor az azt is jelenti, hogy igyekszik megőrizni a gyermeki énjét, annak is vannak előnyei, nem kell azt feltétlen elítélni és leszólni; amúgy is teheti most még, hát hadd tegye.
Zsú: tdod a Karinthy-féle poént:"akinek ez kell, annak ajánlom!" LOL egy próbát megér XD Tartsatok ki jóban-rosszban s legyetek boldogok egymással! De lehetőleg egyszerre, ne pedig héthőn és csütörtökön Kata, kedden-pénteken meg te, hétvégén meg senkise.
No, viccvót
puszi

Jedy-Deppy 2009.04.30. 17:29:59

Eszti!
Értelek ismét,de bea nem halt meg ezért nyugodtan szidhatom , ha jól esik és igaznak gondolom amit mondok! Nem harapok az ő kezébe utólag sem csak nem szeretem amikor letagad vagy elmásít dolgokat. Szar volt a kapcsolatunk mindenképpen, az ő részéről is és az enyémről is. Mást vártunk a másiktól. Most mindketten boldogok vagyunk külön-külön. És ez így van rendjén. Így is marad. Soha nem szeretnék még egyszer vele lenni csak szívesen beszéltem volna vele néha, de ezt elutasítja és ezt kénytelen vagyok figyelembe venni.
süti beállítások módosítása