Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.12.25. 00:16 manta77

Karácsony

 

Reggel felkeltem, tettem-vettem, díszítettem. Zsoltival beszéltünk pár szót, már rohant is el. Nagyon szép rendet csinált az éjjel a lakásban, és most mire hazaértem, fel is díszítette. De nem akartam ennyire előre szaladni. Hazamentem anyuékhoz, főztünk, meg beszéltem Hugival pár szót. Aztán ettünk meg ajándékoztunk. Kaptam zoknikat, meg VOLT bérletet (na jó azt én vettem meg a Nagyi pénzéből, de öcsémnek meglepi volt, mert nem tudott róla), meg törülközőt, hatalmasnagyot:) meg pénzt, amit rakok rögtön a nyelvsuliba, meg olyan mágneses karkötőt, amit már régóta akartam:) Utána Hugival is ajándékoztunk, kaptam tőle zsiráfos nyakláncot, nagyon cukiiiii (by:Dan):) Öcsémtől egy tequilát, amit Hugiéknál rögtön meg is bontottunk, beszélgettünk kicsit, aztán jöttem haza az éjszakaival, álmos vagyok, fáradt, és hosszú lesz a holnap. Jön Szépszemű este, már nagyon várom:) napközben meg rokonság ezerrel....:)

Szépek a fények... szépek a díszek. valahogy mégsem igazi ez a karácsony.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hugi hellókarácsony


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr97960434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása