Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.06.29. 06:27 manta77

csak egy péntek délután

tegnap az eső ellenére nekivágtunk Pestnek. miután felmentünk a Nyugatiba, elsétáltunk az Erzsébet térre, addigra el is állt teljesen az eső. L. kialudta magát előtte, így nem volt semmi nyűgi. Megnéztük a horror árú óriáskereket, ahova szívesen felmentem volna, de ezt az árat ők sem gondolhatják komolyan... no mindegy, L.-t jobban érdekelte a szökőkút:)) aztán átcaplattunk a sörfesztiválra ami nem volt túl nagy szám, leginkább össznépi piálás, és miután jó kis erős sörök is voltak, kóstolásnak nem igen neveztem volna, mert kb a 3. után úgyis mindegy melyiket iszod, akár Kőbányai is lehetett volna. na mindegy, az mókás volt, hogy nem KP-ért lehetett vásárolni, hanem venni kellett cseh oroszlánt, hoztam volna emlékbe haza, de kritikán aluli minőségű vacak papír volt... egy korsó Staropramen mellett döntöttem, és beültünk egy sátor sarkába, ahol L-t megetettem, tisztába tettem. A sör isteni volt!:) Jól is esett, és pár perccel később már össze is akadt a nyelvem tőle rendesen...:) Pedig a múltkor J. söréből kettőt is megittam, meg valamelyik nap egy Heinekent, mégis ez valahogy ütősebb volt:) Azért jó volt, hogy T. meg nem ivott semmit, így nyugodt voltam L. miatt. Aki a 7 órási vacsora után úgy döntött, hogy elalszik, és aludt is ma reggelig:) Pedig még nem jöttünk ám haza!:) Elsétáltunk az Astoriára, előtte bureket ettem, igaz nem volt olyan "igazi" burek, de mindenesetre finom volt. Aztán úgy döntöttünk, hogy elsétálunk a Keletibe, ha már ott voltunk, a KFC-ben jól laktunk. L. még mindig aludt rendületlenül:) Olyan jó volt kettesben, hogy csak tolni kellett a picúrt. Végül is olyan volt mintha ott sem lett volna, mégis csak romantikus sétálás lett. Aztán a Keletiből már csak egy "kis" ugrás volt Zugló, ahol 10-kor felültünk a vonatra, és hazadöcögtünk. Kicsit paráztam, hogy ha L. felébred és enni akar majd, de nem mutatott rá hajlandóságot, így este lefejtem a tejcsit, amit ki is öntöttem, ma reggelre már biztosan kiment a söröcske, így nyugodtabb vagyok.

Isteni jól éreztem magam, ennyit már régen sétáltam, és nagyon jókat beszélgettünk. T. aranyos volt nagyon.

Jaj és elfelejtettem, mikor beértünk a Nyugatiba, bementünk a tetováló szalonba és lövettem két lyukat még a fülembe. A jobb fülem most kicsit fáj, de inkább csak ha ráfekszem. Most már nem is piros. Nagyon tetszik:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr685383004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása