Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2010.11.23. 18:56 manta77

kicsit betegeskedtem az elmúlt napokban, de vigyáztam magamra, most úgy tűnik minden rendben lesz. én nem tudom hogy van ez, de egyre szerelmesebb vagyok. ma felraktam azt az idézetet a facebookra, hogy "Végül azt választanám, hogy adassék meg a lehetőség, hogy néha-néha újból beleszeressek abba az emberbe, akit szeretek." ... nagyon jó kis idézet. Persze most még nincs szükségem rá, mert egyszerűen lángolok:)))) valahogy úgy érzem kezdek helyre jönni, már nincsenek olyan gubancok, vagy lehet, hogy csak jó napjaim vannak. Nagyon sokat dolgozok, de kell is, mert minden tekintetben egyenesbe szeretnék jönni.

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr432468549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szound 2010.11.25. 07:46:51

Rátaláltam erre a blogra, gondoltam leírok néhány gondolatot. Ha jól olvastam el az a lényeg, hogy te belemásztál egy házasságba, ami tönkre ment miattad. Hát egy jó nagy ribanc lehetsz, és elég buta is. Ha legközelebb találkozol a Nejjel, ahogy te írod, csókolj kezet neki, hogy ennyivel megusztad az első találkozást. Csak annyit mondott: szívtelen vagy.... Én biztos kicifráztam volna a hajad mind egy szálig. Látod egy dolog amiért hálás lehetsz neki. Aztán van még más is. A Kedvesről.... te tényleg azt hiszed, hogy az ilyen kapcsolatoknál ahol még együtt él a Kedves a Nejjel, csak neked lógatja be a PECABOTOT? Igen naiv vagy ha ezt el is hiszed. Nem irod le tapintatból, hogy a Kedvessel, hogy csinálod, meg hányszor és milyen pózba tapintatból????? Meglepődnél, ha ilyenkor a Nejek írnák le, hogy ebben az idóben a mig a Kedvesek ide-oda cikáznak a házasság és a ribancaik között ők hányszor csinálják és milyen pózokban. Ezért is hálás lehetsz a Nej-nek hogy megkímált attól, hogy szembesülj a másodhegedűs szereppel.A Nej már jobb helyzetben van mert ő már átélte a megcsalást. Most rajtad a sor, hogy rettegj, hogy mikor csal meg téged a Nejjel. Lást Liptai Gesztesi csalta a feleséget, aztán a feleség és Gesztesi csalta Liptait. Igy müködik ez. Ha a Nejet, és ahogy olvasom már gyerek is van nem nézi ez a Kedves ember semmibe, hát te se számíts semmi jóra. Csak ideig óráig fog tartani. Most mennem kell mert dolgom van. Majd még írok ilyen okos dolgokat a blogodról, de ahhoz tovább kell olvasnom. Apropó még valami ha te tanulni akarsz, hogy legyél valaki ne csak gyári munkás ahogy írod, ezért ne felejtsd el, hogy neked nevelned is kell a Kedves gyerekét az bizony nem kis feladat, nem sok időd fog maradni magadra. Tudod hogy van ez munka, gyerek, tanulás, háztartás, (ha vidék még kert is). Ezeket vedd figyelembe amikor marhára elönt a szerelem, hogy kötelezettséged is van, ha már szét ment miattad egy házáság. Gondolt ezt át jól. Nem csak szerelmeskedés egész éjjel, ez csak rózsaszin felhő. A valóságban munka is van egy kapcsolatban, ha nem vállalod, a Kedves... hamar más nő karjaiban keres majd ujfent menedéket.

Eveincifinci 2010.11.26. 06:57:08

@szound: Nahát...
Ha valaki "rátalál egy blogra" és csak annyit tud a tulajdonos-szerzőről (mert a blognak tulajdonosa van, ha jól sejtem), hogy "ha jól olvastam el", akkor talán eléggé udvariatlanás ilyen stílusban kommentelni. Mert mi van, ha nem jól olvasrad? Főleg hogy nem is olvastad az egészet, mint írod.
Te mondjuk mit szólnál, ha valaki, mikor először találkozik veled valahol, rádnézne és azt mondaná: "Hö. Te itt bizos valami vidéki bunkó vagy, mert ÍGY vagy öltözve" vagy hasonló?
Kultúra kérdése, hogy nem írunk ilyen kommenteket ismeretleneknek. Ha meg ismered, akkor talán névvel... nem álnévvel.
Egyébként a "szét ment" az egy szó... (igekötő az ide előtt áll... stb.) Csak mert a tanulás is mintha szóba került volna.

manta77 2010.11.26. 07:09:11

@Eveincifinci: imádlak és mind egy szóig be fogom írni a leveled amit hajnalban kaptam, mert azóta vigyorgok... tudod te hogy kell lelket önteni az emberbe egy átagyalt éjszaka után:)

Eveincifinci 2010.11.28. 19:43:58

@manta77: Zavarba hozol, és én is imádlak, persze. Mint mindenki aki ismer.
süti beállítások módosítása