Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2009.08.03. 11:00 manta77

Ja és ezt rakjátok össze. Offspring koncerten voltam valami bálteremben, ahol az Offspring énekese Tom Jones volt... pedig nem is vacsiztam nehezet...

 

most látom, csak azt nem írtam le, hogy ezt ÁLMODTAM... hülyeee

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr181285639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

transzteszter 2009.08.04. 22:38:40

Zsú, most teljesen hülye vok, vagy tényleg megint kivettél két posztot? Az én öreg, szenilis agyam játszik velem, vagy álmodtam, hogy volt itt vmi Gödör-hűtő-bor-szar kedv bejegyzés és egy disputa-részlet Picurral? Vagy az van, h K. megint megbántódott és te megint ezzel teszel neki békegesztust? Esetleg mást akarsz közölni a világgal azoknak, akik 20 és 24 óra között kattintanak a blogodra és megint mást azokkal, akik 00 óra és 20 óra közt, vagy mi van má'? Az élet nem olyan, h egyszer durci van, máskor meg kibékülünk? Aztán egyszer erről írunk, utána meg arról? A te blogod, azt írsz bele és azt veszel ki belőle, amit és amikor csak akarsz, de engem eccer az őrületbe kergetsz vele! Most azt bánod, amit írsz, vagy azt bánod, h ő mit szól hozzá, vagy azt, h beírod, vagy azt, h utólag úgy érzed, ki kell venned? Szerintem semmi kompromitáló nem volt benne, mindenki tud nehéz eset lenni a maga módján, tele vagyunk pocsék, gyarló jellemhibákkal, rossz tulajdonságokkal, ezentúl arról ne írjunk, ne olvassunk, attól megszűnik?! Minél többször visszakozol és nem vállalod fel, amit gondolsz-mondasz-írsz (mindegy, milyen okból vagy megfontolásból ), annál hitványabbnak fogod magad érezni egy idő után. Mert ha beraksz egy posztot vmilyen hangulattól vezérelve, és netán a hangulat elmúlik, a problem megoldódik, az ég kitisztul, a helyzet tisztázódik, akkor minden oké, az egy új szitu, új érzés, új állapot, új hangulat, írd meg azt is! De miért kell folyton utólag meg nem történtté tenni ilyen volt-nincs posztokkal konfliktusokat? Mert a másikat bántja? Akor tisztázd vele azt, ami bántja benne, de ne radírozd ki! Csak a tengerparton mossa el a hullám a homokba rajzolt jeleket a maga természetes módján. Szerintem megfutamodás a békesség látszata kedvéért, amit csinálsz ilyenkor. Engem bánt egy kicsit és kissé idegesít. Nem mintha én számítanék ezügyben. De tényleg, miért?! S hogy akarsz te Angliában vele élni, ha még egy posztot sem mersz bennhagyni a blogodban, holott nem is volt benne semmi provokatív, vagy különösebben bántó vagy sértő. K. ilyen. És akkor mi van? Más meg veri a családját vagy kaszinózik, vagy szimplán csak csalja a nejét vagy hazudozik. Azzal nem segítesz neki, ha úgy táncolsz, ahogy ő fütyül; illetve ha azzal simogatod a lelkét, hogy a TE blogodból kiveszed a TE posztodat, ami a TE érzéseidről és gondolataidról szól.
Ez a komment meg csak az én véleményem, semmi több. Puszillak. Mindkettőtöket.
süti beállítások módosítása