Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.12.29. 10:36 manta77

Pékség, meg pizsama

 

Tegnap este voltam az Arzenál pékségben. Be akarják zárni... vittem pár aláíróívet, hátha..  és önzetlenül tettem:) NEM azt a szép szőke leszbikus lányt akartam látni...:))) Hugi tegnap esti beszólása Linuxtelepítés vs. forraltborozás közben: - Hagyjál már, hogy nem találsz senkit, én nem is gondoltam, hogy ENNYI leszbikus van... hihi. De van. És azt hiszi, hogy olyan könnyű... mekkora az esélye neki, hogy egy meleg pasival kezdene ki??? kicsi. neki könnyű. persze most gyereket akar szülni, úgyhogy nem hiszem, hogy nagy keresgélésbe kezdene. Tibiből jó apa lesz:) várom már nagyon, hogy babázhassak... Tegnap kaptam egy smst... és muszáj elmondanom, még akkor is, ha utólag a fejemre fog csapkodni... név nélkül persze...: "...Te is hiányzol, és őszintén örülök, hogy te voltál az utolsó nő akivel idén lefeküdtem..." khm:DDD én is örülök:)

(ötödszörre hallgatom meg a Kaukázus Lfit c. számát, őrjítő, hogy érzem azt, amit a VOLTon éreztem a koncerten....:DDD)

Esetleg várom még a jelentkezőket évvégi utolsó szexre...:D na jó, csak vicceltem, nem vagyok én olyan ám... mondjuk ma...:$ de mindegy, mert erről nem beszélek...

Pizsamában aludtam. Szürke pizsamában. Valaha még apué volt, de ő már nem alszik ilyenekben. Gombos a felsőrésze, és szerintem nagyon szexi vagyok benne. Elég, ha magamnak tetszem nem???:D

Visszük ma a cicákat orvoshoz nemsokára, remélem hamar meggyógyulnak, nagyon csúnya a szemük...

Szokni kell még a Linuxot, de kellemes. Nemsokára indulunk, aztán meg remélem nagyon szép délutánom lesz...:$

 

4 komment

Címkék: leszbikus hugi nő(k) szex,


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr27960443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eve - Inci-finci 2008.12.29. 11:40:35

..képeeeet!!!! :P

manta77 2008.12.29. 15:40:50

A szexről, a pizsamáról, a szőke lányról????
Amúgy a délutánom úgy telik, ahogy kívánatos...:D

rodiel · http://wecount2.blog.hu 2008.12.29. 17:29:55

Pfff.... odaát az uccsó posztod után már azt hittem neked sikerült... faszba már az emberekbe h mindenki ilyen szar mint én....

manta77 2008.12.29. 20:01:54

Köszi Rodiel, nem tudom reménykedtél-e vagy ilyesmi:DD de egy nő sem ér annyit, hogy eldobjam az életem, maximum feladjam az elveim... nekem az nehezebb... és úgy tűnik sikerülget...
süti beállítások módosítása