Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.07.06. 22:44 manta77

már csak 361 nap...

Hát ennek is vége, mint mindennek...

Az ember mint egy drogot úgy fogyasztja el a napokat, hazafele a vonaton a fájdalom, keserű íz a szájban... már megint vége. Pedig közel sem volt annyira jó, mint tavaly... Hát álljon itt pár sorban az összefoglaló...

1. nap

Megérkeztünk, feltaxiztunk a kempinghez, öcsémék már ott vártak. Sátorépítés, ismerősökkel összefutás, keringés a kempingben... első arculcsapás, nincs Libress sátor. ÁÁÁ. Tavaly, annyira király volt, volt vagy 10 wc, egyenként egy egy konténerben, mind tiszta, wc papírral, meg mosdóval, reggel oda jártunk fogat mosni, csak lányok mehettek be, de mindig tiszta volt, szinte felüdülés... lehet, hogy nem hangik valami nagy dolognak, de pedig az egy ilyen fesztiválon....

Második... kaja. hát. szar, röviden és tömören. minden kaja ami van, egészségtelen, pizza, csülök, gyros. kb ennyi, jaj hol van az én kis jó Macskafogó tejbárom, ahol tavaly annyira finom reggeliket ettünk.. kakaó, kiflivel, mg dzsem...:)))

Hát de ez van. Este volt TCS, meg Edda, Kispál meg ilyenek. A TCS nagyon állat volt, mondjuk majdnem elaludtam rajta, de ez kizárólag Dan műve, és nem az enyém:)))) Erről majd később. Jobb ugrálni az időben ide-oda:))

Aztán sátorbazuhanás volt. Jah, és nem ittam egész nap, csak ásványvizet. Hihi.

2. nap

Nem is emlékszem mit csináltunk. Csak hogy görcsölt a gyomrom egész nap, hogy Sz. másnap jön már D.vel. Kitaláltam, hogy kevés nadrágot hoztam magammal, és sürgősen vennem kell egyet, hát irány Sopron, nadrágkeresés. Szidi (régi csetes ismerősöm) elnavigált egy jó kis boltig, ahol aztán beszereztem egy halászgatyát, hazafele palacsintáztunk, fagyiztunk, jól telt a nap. Este Kaukázus koncert volt, egy kicsit elhajlós lett, én tomboltam, Hugi meg ácsorgott, igazából megittam egy két sört, de a Kaukázus is tehet róla, mert K...rva jóóóó:) utána beszélgettünk a sátornál, meg vízipipáztunk. kicsit esett az eső, de tántoríthatatlanok voltunk. aztán jött egy Kata nevű lány, akire állítólag ráhajtottam, na azért sztem nem volt ennyire durva a helyzet, viszont később a kezem szorongatta, és mondta, hogy mennyire édes lány vagyok:))) alvás.

3. nap

Áh, már egész reggel nem találtam a helyem. Mentünk össze vissza, adtam vért is, Hugi nem adhatott a vasa miatt. Olyan 4 körül mentünk ki a városba, Szidiékhez látogatóba. Végigbuszoztunk Sopronon, nagyon szép város, egész oda voltam. Izgultam kicsit, hogy hogy fog sikerülni az este, mert Szidivel legalább 3 éve nem beszélgettem. Aztán persze fél pillanat alatt jól voltunk, meg volt a közös hang. A barátnője Bea, nagyon aranyos lány, igazi buccs, buccsabb nem is lehetne:) nekem már túl fiús, de hát ugye nem nekem kell, hogy tetsszen:) Aztán iddogáltunk, iddogáltunk... beszélgettünk külön-külön, együtt is. Rájöttem, hogy Huginál nincs heterobb nő a világon, mert amikor már három leszbinek magyarázza, hogy mekkora farka van a pasijának...:DDDDD Na de mindegy, azért szeretjük:)
Szidi mesélte, hogy milyen volt az ő első összeköltözés utáni szakítása... nagyjából, sőt pontosan lépésről-lépésre ugyanazokat mondta amiket éreztem, amit csináltam, és érzek és csinálok. Elmondta mit kéne mondanom Sz.-nek. És elhatároztam, hogy meg is mondom neki. Na olyan éjfél körül indultunk haza, Hugi kissé rosszabbul volt, mint illett volna, de Szidiék nem haragudtak:) Sírva aludtam el, hallottam Manu Chaot a nagyszínpadról, és elképzeltem Sz.-t amint ott táncikál... nah mindegy.

4. nap

Eltelt a nap, semmi extra nem volt. Nem akartam berúgni, nem akartam semmit csak hazamenni. A telefonom tönkrement, bementünk lófrálni Sopronba, vettem egyet, mondom a nőnek, olcsó legyen, tudjon ébreszteni, és legyen benne naptár. Bizos hülyének nézett:D de a legjobb, van benne zseblámpa. mondom legalább van egy 10 000 ftos zseblámpám:))) este URH koncert volt, nem bírtam ki, odamentem meglesni D.-t. Majd belehaltam a kíváncsiságba. Elég sokan voltak hál istennek el tudtam bújni a tömegben. Ciki mi? Leskelődök. Hugi meg csak röhög rajtam, hogy mögötte bújkálok, ha őt meglátja Sz. úgyis tudja, hogy én is ott vagyok. Mindegy, meglestem. Szép lány. Vagyis hát nem az az általános szépség, de nekem tetszik. Táncolnak, csak állnak egymás mellett, nem fogják egymás kezét. Nézem még őket kicsit, aztán lelépek... elég volt ennyi, nem akarok mást is látni...

Péterfy Borin az első sorban tomboltam, azt hittem jobb lesz utána, de nem... keserű íz maradt csak a számban... egyre rosszabbul voltam, hogy haza kell jönnöm, rosszul voltam, mert számomra kedves embereket megdobáltak itt Pesten, kővel, tojással, rosszul voltam, mert tudtam, hogy ma megint egyedül fekszem le. Jó dolog az önsajnálat mi?

Faszt. Nem jó. De nem tudom kirántani magam belőle. Ma hazajöttem, úgy volt, hogy megyek anyuékhoz, de képtelen voltam. MSNeztem kicsit, mostam, aztán aludtam is. nemsokára megint megyek aludni, jövő héten éjszakás leszek, legalább lesz időm találkozni ezzel-azzal.

Abban reménykedek, hogy holnap nem hív fel, nem ír MSNben, vagy emailt... olyan jó lenne, ha nem keresne, meg tudnám állni én is...

És olyan igaza van mindenkinek. Bezárkóztam, s bár találkozok új emberekkel, valahogy nem igazán lehet érzeni rajtam, hogy nyitni szeretnék. talán ezzel elijesztem őket... bánom is én... itt sírdogálok egy halott szerelmen... minek? mert ez már nem az az érzés. ez már nem szerelem azt hiszem. csak jönnie kéne valakinek, csak nem szabad görcsösen akarni, mert akkor nem is jön. vagy jön, csak nem akarja, hogy görcsösen akarjam...

És igen... vannak sokan akik szeretnek. hálátlan bejegyzés volt ez tőlem. Su, Eve, Dan. A legfontosabbak most az életemben, annyit segítenek a nahéz pillanatokban, nem lett volna szabad ezt írnom...

 

1 komment

Címkék: fesztivalsztori


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr86556349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.07.07. 09:57:28

köhhöm nekem mintha mást is meséltél volna amitől nem voltam túl boldog

"csak jönnie kéne valakinek, csak nem szabad görcsösen akarni, mert akkor nem is jön. vagy jön, csak nem akarja, hogy görcsösen akarjam..."

annyira imádom az ilyen mondataidat. bár most igazad van :) kicsi lazulás, nyugi, hormon kiegyenlítés jót tesz neked és utána már lazábban veszed az egészet
Az emberek megérzik a másikon ha boldog és akkor, könnyebben repülnek a virágra a méhecskék. Na most ez jól perverzül hangzott :D
süti beállítások módosítása