Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.06.28. 08:32 manta77

Anyuéknál

Hihi, megint fagyizok. lassan visszatér belém az élet???:-))) somlói galuskás fagyi. öcsémnél egy kis luvnya vihog, de egyébként aranyos, Edinának hívják. Mikor megjöttem, már a kapuban hallottam, hogy vihog:) Miki (öcsém haverja, az én favoritom) a fotelban alszik, a feje telirajzolva. Most már én is vihogok.

Dumálunk pár szót, reggelizek. Közben Miki felébred (nem is tudtam, hogy öcsém is tud vihogni), elvannak odakint. Később Miki kijön, és csóválja a fejét. Megy a fürdőszoba fele. Mondom neki, helló, te figyu szóltak már, hogy telirajzolták a fejed? - nem bírom, röhögök én is. Ő komoly pofával: - Aha, szóval ezért röhögnek! - fetrengek. imádom ezt a pasit, a múltkor összecsókolgattam a Tankcsapda koncerten és közöltem vele, ha hetero lennék, akkor bejönne nekem:) Olyan... hát hogy is mondjam. A tipikus lúzer.. vagy nem is tudom mi a jó kifejezés... de mindenkinek van ilyen srác az ismeretségében, aki pillanatok alatt nagyon részeg tud lenni, olyankor nagyon lehet rajta röhögni, sosincs barátnője, de a szíve aranyból van:-) szóval bírom nagyon.

Anyu is felkelt már, megyünk ruhát venni nekem, igazából kedden mikor talizok Szilvivel, addigra szeretnék valami csinos ruhát venni magamnak, de ha ma estére az Ösztrora találnék valami ruhát, az is jó lenne. Jaj ez is.

Dan mondta, hogy találkozzunk Ösztro előtt, ők tutira mennek. Viszont Jucus meg felajánlotta, hogy menjek velük, de ők többen mennek együtt, és egy társasággal, szóval nem ismerek senkit sem.... eh, tiszta hülye vagyok. örülnöm kéne, hogy el akarnak hívni. Meg egyáltalán... ma éjjel Anyuka (kollégnő) zenéjét hallgattam, olyan mindenféle diszkózene volt, de egész kellemes, úgyhogy bulihangulatom lett.

Sz. felhívott reggel. Suttogtott, mert D. a másik szobában aludt. Nos... nagyon sokmindent végig gondoltam az éjjel, döntéseket hoztam, és elvetettem őket szépen sorban. Még nem tudom leírni, mert nem látom tisztán a dolgokat. Az egész a csalódásról szól, és az elengedésről... valamint, hogy mint annyi mindent az életemben, ezt is színpadiasan akarom megoldani... remélem összejön:-)))

Su írt nekem levelet, annyira édes volt. részeg meg minden. nagyon örülök, hogy most rendbe jött megint minden, olyan sokat segít nekem mikor padlón vagyok, pedig neki sem könnyű. néha szeretném csak átölelni, minden hátsó szándék nélkül, mert annyira szeretem. Valami lánnyal akar megismertetni, én mondtam neki, hogy ne legyen túl vékony, meg ilyenek, erre mit tesz isten, valami véznát talált nekem. azt mondta neki, hogy szexi dög vagyok:)))) tiszta hülye. mondtam neki, hogy mindegy mit mond, csak a blogom ne mutogassa, mert abból meg látná, hogy mekkora lúzer vagyok.

hát kb ennyi a mai nap. délután jönnek unokatesómék, hozzák a sátrat a Voltra, megnézzük, hogy mekkora, és meg van-e minden alkatrésze, addig aludnom kéne, mert este meg ösztro...csak most fel vagyok kicsit pörögve... hmmm:)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr20543054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.06.28. 19:20:53

1. színtiszta másnaposság volt, semmi részegség
2. nem vézna tegnap jobban megnéztem (amíg megakartam ölni nem nagyon bámultam)
3. az hogy ilyen hatalmas érző szíved van nem lúzerség
4. csipkebokor vesző (ok tudom az a kettő de oda más került)
süti beállítások módosítása