Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.06.12. 22:04 manta77

Mókásnak tartom, mikor T. olyan hitetlen. mindig aggódik, én meg mindig megoldom. Mint most is. Tudtam, hogy meg lesz a pénz a tüzelőre, nem is kevés. és ma megjött, és ugráltam persze örömömben, de a legjobb, hogy rögtön álmodtam hozzá egy fatárolót is. Persze a hely is meg volt már. Mire T. mondta, hogy de ő nem oda képzelte, és stb. És akkor oda vittem, ahova én gondoltam, és lelkesen elmagyaráztam hogy képzelem. Mire elmondta, hogy az úgy hülyeség ahogy van (szerkezetileg), és rögtön magyarázni kezdte, hogy FOGJUK csinálni. Arról már nem is esett szó, hogy eredetileg ő nem oda akarta:)))

Ezt szeretem. Én megálmodom, kigazdálkodom, ő megvalósítja. Igazán jó csapat vagyunk így együtt:)

Ja meg persze T. egy mázlista. Hogy én nem ruhákra költöm a pénzünket. Mindennek van látszatja, amúgy meg bele kell húznom, mert ha jövőre belevágok a mosodába, akkor nem nagyon lesz pénzünk egy darabig semmire sem... Imádom szépítgetni a házunkat:)

Szombaton ballagás, nagyon izgulok, sokan leszünk óriási felfordulással. Sok sütit kell még addig sütnöm, és 7 kiló krumpliból és 7 kiló csülökből készítem az ebédet.:))) Tibike zserbót rendelt, én találtam egy citromos sütit, a tejfölöst meg csak azért mert imádom.

Ja és asszem tegnap Babettnak összejött egy randi, úgyhogy pénteken visszük dokihoz, aki kipakolja szegényt...



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr735358059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása