Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.05.14. 20:59 manta77

intenet+miegymás

az internet a várandós nők és a kisgyerekesek tombolóhelye.

de komolyan. annyi de ANNYI faszságot találni, hogy elszáll az agyam. én is olvasom, csak éppen nem próbálom úgy csinálni a dolgokat, ahogy mások, csupán érdekel, vannak-e olyanok akik úgy mint én "megérzésből" teszik a dolgukat.

persze azt hinné az ember, hogy ha már 7 hónapos a gyereke, akkorra már kiforrottan ismeri minden mozdulatát, és azonnal tudja mi a baja.

ma egész nap csak aludni akart szerintem. fülhúzogatás, szemdörzsölés, nyűglődés. de EGÉSZ NAP... altatni ilyen esetekben max. 20 perc. de nem ma! először egy órát sétáltam vele, már hülyének nézhettek mit korzózok össze vissza a faluban. másodszor ölben ringatva nagyon elkókadt (kb. 20 perc), de az Istennek sem bírt elaludni, minden felkapta a fejét és sírdogálni kezdett, hát gyorsan babakocsiba vágtam, fél perc sem volt és aludt. harmadszorra babakocsis tologatás, kb 30 perc, semmi, csak sírdoga. aztán ölbekap, ringat, dúdol, ringat, dúdol, elalszik. piff... ilyen sem volt még:)

most meg már alszik a kis drágám, mindjárt én is beugrom mellé, végre egyszer korán feküdjek le. ki tudja mikor karattyol nekem éjjel, hogy éhes.

amúgy ma felvétellel is bizonyíthatóan "oppá"-t mondott, aki nem hallja ki belőle, az süket. igen, tudom, hogy 7 hónaposan még nem beszélnek. de én vagyok az anyja, és én tudom, hogy azt mondta:))))

ja és kiszórt egy csomó babapiskóta morzsát a földre, persze kúszott hátra, nem érte el, volt egy nagyobb darab is benne. hát nem addig forgott-tolatott, amíg odakerült?! :) Nyammogott rajta kettőt, mire odaértem hogy SZÉPEN ELKÉRJEM tőle, tiszta nyál meg mindenféle szöszmösz volt már. hát fúj. nem értette miért vettem el.

ja és megcsináltam az adóbevallást, T-ét is meg az enyémet is, igaz ráment a napom, de hát babázás közben így mennek a dolgok. osztalék meg részvény, meg pénztári befizetések, aztán egyből nem olyan egyszerű az egész. de már értem:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr165300600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása