Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.03.13. 06:09 manta77

lumia és egyebek

Tegnap hozzájutottam az új telómhoz, Nokia Lumia 800. Igazán csinos kis készülék, bár inkább csinos mint kicsi. Az első együtt töltött éjszaka után inkább még nem mondanék semmit, nem én vagyok a buta, hanem ő a túl okos...:)

Ma megyünk T-vel kiszabadulni, már nagyon várom. Talán ezért sem bírtam már fél4 óta aludni. Vagy amiatt, hogy bejött az "én időm" ahogy anyukám fogalmazott. Hideg, szeles, esős. Nyamm. Na jó, amióta anyuka az ember nem annyira nyamm, mert minden elázik és a fél háztartást cipelem magammal, de egye fene, én azért mégis örülök neki.

Ja persze esik, mert randim van egy esőcsinálóval. De most már nem költözünk Afrikába szerintem. Túl öregek vagyunk hozzá.

Talán távmunkában is lehetne csinálni? Amikor találkozunk, akkor erősen Afrikára gondolunk, a megrendelt területre, esetleg néhány fényképet megnézünk róla közösen, és megtanulunk pár szót az adott nyelvjárásból. aztán csörögjenek ide, ha kész:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr445227912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása