Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2013.02.20. 07:00 manta77

na ez a Zsuzsinak való...:)

http://www.maesteszinhaz.hu/

5..4..3..2..1..

este beszámoló, ha Kicsilány is úgy akarja. addig meg tessék szorítani, mert baromságokat álmodtam össze-vissza. pl hogy az állásinterjú előtt mondták, hogy várjak a főszerkesztőre, és adtak egy ágyat is, mert hogy sokat kell várni. Én meg aludtam, de ott volt Luca is, aki jól összepiszkolta a lepedőt, de pont amikor elkezdtem kicsomagolni akkor hívtak be az interjúra, így Tibit kerestem, hogy oldja meg a problémát. Az interjún pedig a nőnek visszahangzott iszonyúan a hangja, úgy, hogy nem hallottam a kérdéseket. Nagyon ciki volt, hogy mindig visszakérdeztem. Viszont szép kilátás volt az irodájából.

Várom a hétvégét nagyon. Bár így, hogy T. sokat van itthon a héten, egész jó minden. Kinéztem tegnap a neten egy vörösfenyő kerítést, belezúgtam teljesen. Meg a kapu meg minden, jó kis ára lesz, de akkor is megcsináljuk idén. Lesz jó meleg szigetelés, meg gyönyörű új kerítés meg kapu, amin remélhetőleg a Muki nem tud 3 másodperc alatt kimászni:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr705227908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása