Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2012.01.31. 03:45 manta77

kapcsolati miértek

egy kapcsolat hosszúságát nagyban meghatározza a kapcsolatban levők érzelmi intelligenciája. amennyiben ez valamelyik félnél alacsony, úgy nagyon nehéz hosszú távon közös nevezőre jutni, valamint a mindennapokba szürkülve élni.

nekem ez nem is megy. és rohadtul félek mi lesz. nem tudok mosolyogni, mert az ember, akibe szerelmes vagyok, néha olyan dolgokat mond vagy csinál, hogy egyszerűen nem lehet elviselni. tudom, hogy szeret. a hülye kis elsuttogott mondataiból amikor félálomban vagyok, az a kedvence, mert olyankor szerelmet vallhat nyugodtan, úgysem emlékszem rá. vagyis arra mindig, hogy valami ISZONYÚ romantikusat és kedveset mondott, de hogy mit??? mint tegnap éjjel. valami ilyesmi volt:

- Ne akarj elveszíteni... - mondta

- mmmm... - aludtam.

- De azt se hagyd, hogy én elveszítselek...

vagy hasonló...

borzasztó hétvégém volt. amin veszekszünk, az hülyeség. mégis a legkomolyabb és legfontosabb dolog a világon. és szerintem senki más nem veszekszik ezen.

nagyon szeretem a francba.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat ő


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr75227698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása