Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.06.30. 03:44 manta77

Megvirradtam

Először arra ekltem, hogy negyed2kor hazajött Zsolti, és csapkodta az ajtót, aztán arra, hogy szól a Relax:) na nem túl hangosan, de szól... 3 óra, mondom, felkelek, tegnap aludtam eleget:) Nah hát akkor kihasználom az alkalmat, elmesélem mi volt... hihi.

Találkoztam Dannal a Vis Majorban, persze késtem majdnem fél órát, azt hittem már ott sem lesz szegényke. De ott volt, közben Hugiék is odaértek, úh. két legyet ütöttem:) Beszélgettünk kicsit, sztem döcögősen indult, de szimpi volt az elejétől kezdve. Aztán fél11re kimentünk a Nyugatihoz a bnője (Dóri) elé. Hát, másra számítottam megmondom őszintén, NAGYON szép lány ez a Dóri:)) Lementünk Yesbe, kevesen voltak még, nem is táncolt senki. Leültünk, sörözgettünk, dumáltunk, Dóri kissé feszélyezettenk tűnt, de Dan mondta, hogy most először van ilyen buliban. A szokásos wcben sorban állás nem maradt el, úh. nagy részt ott beszélgettünk. Aztán olyan 1 körül Hugi lelépett, így is egy akkora hős, hogy eljön velem ilyen helyre:-))) Majdnem azon voltam én is, hogy lelépek... milyen jól tettem, hogy nem jöttem el!!!:) Elmentünk táncolni, sokan voltak, és kb. minden második szám volt csak jó. De azért elvoltunk, tök jó félkör alakú kanapék voltak, egy idő után leültem, és csak hallgattam a zenét, meg néztem a csajokat... Danék eléggé el voltak foglalva magukkal, édesek voltak:-)

Aztán egyszer csak kimentünk már nem is tudom hova... talán wcre, addigra már jól voltam, leszólít egy csaj, hogy adjon a melegfesztiválról tájékoztatót. mondom neki, hogy nekem már van köszi, de nem tudok menni. Majdnem leszúr, hogy miért. Mondom voltfesztivál. Kérdi, mikor jövök haza, mondom vasárnap. El kezdi részletezni, hogy vasárnap is remek programok lesznek, és feltétlenül menjek el, ha tudok... mondom neki, hogy persze, a te kedvedért elmegyek... csak beszél, beszél, hát látom majd kiesik a szeme a dekoltázsomra:)))) és csak úgy mint egy véletlenül közbeszúrja a mondanivalójának, hogy "te figyu, van barátnőd?" mondom, nincs. Azt mondja, és nem táncolunk? Mondom, de:)))

Elmentünk tánci-tánci, gőzöm nincs már milyen zene volt, de eléggé élveztem, meg kell hagyni:) Szép mosolya volt, kb. ennyi maradt meg a tánc részéből. Felmentünk utána a pulthoz, leültünk, beszélgettünk... meg:))) hihi. na szóval aztán megállapítottam azt is, hogy nagyon-nagyon-nagyon puha szája van:-) Kérdi, hány éves vagyok. Mondom mennyinek gondol? Azt mondja, 24:))))) huh, megérzés, vagy mi:) Kérdi tanulok, vagy meló? Mondom, szted? azt mondja, is-is:))))) Mókás volt, aztán már nem nagyon beszélgettünk... hihi. Persze semmi sem tökéletes, ugyanis lent ücsörgött a bnője, akit később láttam... és hmm... hát nem értem, hogy hogy tetszhettem meg neki, mert hát nem éppen olyan típus vagyok, mint a bnője. Végül elkérte a számom... mondom neki, hogy majd meglátjuk felhív-e... égre-földre esküdött, hogy felhív. Nem sokára visszaküldtem a nőjéhez, és mondtam neki, hogy alapjáraton helytelenítem az egészet, de nem lehettem túl meggyőző....:)))) Jahm az apróságokat elfelejtettem... pl. hogy 38 éves, ami nem baj, mert iszonyúra bejönnek az apró ráncok a száj és a szem körül... hogy ezt Szilvi miért nem értette meg soha... nah, mindegy is, azon tűnődtem, vajon nem hazudott-e a koráról... hihi, hajlamosak rá ezek az ebadta nők:)))

Később Dóri lelépett, ketten maradtunk Dannal, dumáltunk, miután meglátta alkalmi bnőmet, közölte, hogy lúzer vagyok:))) ezért imádom:) Aztán lassan indultunk, kértem két üveg dréhert, azt mondja a srác 1000 ft. majdnem padlót fogtam, közöltem vele, hogy 1000 ft kemény pénz, nem adok borravalót:))) sztem átvágott, de mindegy is, jó kis sör volt. Addigra már a pultosok is jól voltak, a csaj (az egyetlen csaj pultos) egyébként iszonyú aranyos volt, egész éjjel pörgött, reggel meg kiszórta a pénzt a kasszából miközben megpróbálta összerakni:)))

Sétáltunk-sétáltunk, már hajnalodott, kellemes volt nagyon az idő, meg Dannal is jól eltámogattuk egymást... aztán mondta, hogy pisilnie kell, és hogy feljöhet-e pisilni... mondom igen, persze, de gondoltam ajaj ebből baj lesz...:)) hát... lett is. Persze bajnak nem nevezném a dolgot, az a véleményem, hogy csupán csak félreértések miatt nem történt semmi sem. Mondjuk ő azt mondta, hogy "liberális" ezen a téren, elég viccesnek találtam, de legalább nem volt lelkiismeret-furdalásom Dóri miatt. Azért mindent egybevetve kellemes alvótárs volt, remélem lesz még alkalom... hihi.

Aztán 10re kitalálta, hogy hazamegy... a fejem fáj, majd kiesnek a szemeim, erre azt mondja, kísérjem ki a metróhoz. ááááá.... nem is szeretem ennyire ezt a lányt. de kiderült, hogy mégis. magamra rángattam valami ruhát, és kikísértem. napfény, meg szellő... előtte fejenként 1 cataflam, jót tett:-) mire kiértünk már egész jól voltam, kitaláltam már nem fekszem vissza, inkább megyek anyuékhoz. Hazaértem, gyorsan összeszedtem a cuccom, indultam is. Mondjuk melltartót nem volt kedvem venni, mondtam is később Huginak, hogy vizuális terror vagyok nélküle... ezen jót mulatott. Aztán a nap csak úgy eltelt, voltunk vásárolni, persze az élménybeszámoló után, aztán csináltunk jegeskávét, aztán felállítottuk a sátrát, mert ő is most vette, és kiváncsi volt, hogy milyen, aztán csúnyán ráléptem a macskára (a Ribizlire) volt vagy fél óra macskavígasztalás:))) Szóval aludtam is kicsit, és azon tűnődtem, vajon felhív-e a lány... Apu átvitt a Nagyihoz, ott kicsit beszélgettünk, aztán Apu hazahozott. Jó is volt, mert teli voltam csomaggal, minden a sátor, a hálózsák, a polifoam:)

Aztán dumcsiztam Suval, Dannal, meg Jucussal, akivel nem sikerült összefutni a buliban, pedig olyan kiváncsi voltam rá. Meg rámírt egy lány az angyalkákról, régen beszélgettünk kicsit, de nem nagyon akart megindulni a beszélgetés, ezért azóta nem nagyon kerestem. Aztán most valahogy jól eldumáltunk, olyannyira, hogy fényképcsere után, mikor mondta, hogy nagyon tetszem neki, nem tudom milyen indíttatásból, de mondtam neki, hogy ha esetleg lenne kedve talizni, akkor ha visszajöttem a Voltról, talizhatuk:DDD nagyon tetszett neki az ötlet... hihi. Su nagyon maga alatt volt, kicsit ki voltam rajta... nem tudok neki segíteni, mert nem engedi... találkozni nem akar, illetve azt mondta nem fogunk találkozni, nem tudom akar-e... azt mondja, hogy azt szeretné, ha szépnek gondolnám... de miután tudom mi a helyzet vele, olyannak képzelem el, amilyen... de a szíve aranyból van, annyira szeretem, és úgy szeretnék segíteni, hogy kilépjen ebből az életből... de nem hiszem, hogy valaha is hagyni fogja...:-(

Aztán este felhívott a lány, magam sem hittem volna. Megkérdezte, van-e kedvem találkozni. Már hogy ne lenne... gondoltam... de csak annyit mondtam, hogy hát, akár talizhatunk is.... úh. megbeszéltük ma délutánra, hogy felhívom meló után, és megbeszéljük... de basszus, azt sem tudom mit vegyek fel. vettem egy tök szép muszlin szoknyát szombaton anyuval, lehet hogy azt veszem fel... már most izgulok miatta:)

Lassan indulok melóba. Ja, kaptam Sz.-től egy emailt, mely szerint hiányzom neki... valszeg amíg D. aludt, addig írta... egy laza mozdulattal nyomtam a törlés gombot...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr13545437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manta77 2008.06.30. 03:49:50

Eszter! Ott voltál a buliban?

Eve - Inci-finci 2008.06.30. 05:54:08

Már jól indul a napom, rókácska :-) Boldoggá tettél ezzel a hangulattal, ami ezekből a sorokból árad.... örülök neked!!!! Örülök, hogy ismerhetlek... puszi

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.06.30. 07:35:31

Így kell ezt barátunk a del gomb. Azért munkába ne pörögj ennyire mert leversz valamit. :D
Szeretem ha jó kedve van azoknak akiket szeretek, és téged imádlak.

transzteszter 2008.06.30. 18:58:37

Nagyon jó vagy, Zsú! Úgy gyógyulsz, nem győzlek követni! :)) A DEl gomb kapcsán jut eszembe: a szent tehenekből lesz a legjobb hamburger! ( tehenek és vegák, sorry! ) És bizzunk, babám, a daloló reklámfilmeken nevelkedett modern Piroskának semmi kifogása az ellen, hogy megegye őt a farkas! :))) Persze, előbb nyalogasd körbe :) Kérdésedre echo: Yes-ből kimaradtam valami fullextrém village-celebration miatt, most nem részletezem, de majd behaltam, hogy végre talizzam veled s így most durci van minden fronton, lsd meló, exem, Ego-m, etc. Sürgősen pótlandó! Azon vagyok, hogy VOLTomiglan csak összejön! Te kis mézdekoltázsú, nyomulj, vagy hagyd magad! Szorítok! puszillak

Zsú · http://www.labrisz.blog.hu 2008.06.30. 22:16:53

Hááát VOLTomiglan már van talim megbeszélve egy Dan nevű kis tündérrel, de esetleg utána:)))
süti beállítások módosítása