Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.04.04. 08:26 manta77

Tegnap szülinap, ma meg péntek

Tökéletes volt a tegnapi nap.
Vacsorázni mentünk, előtte kaptam egy szál vörös rózsát (lehet elcsépelt, de én elérzékenyülök tőle), és egy Ferrero csokit. Én még nem is láttam ilyen Ferrerot, étcsokis kívül belül, és isteni:)
Amíg a vacsira vártunk, Sz. majd megfagyott, mondjuk nem volt meleg, csak sokan voltak, és már csak ajtónál volt hely. A kaja finom volt, csak nagyon sok.
Ittunk egy-két Jagert (már nem is fáztunk):-)
Aztán hazasétáltunk.
Bekapcsoltam a gépet, visítás: Meg van a volt első 75 magyar fellépője... Szép szülinapi ajándék.
Ágybazuhanás.

Felkelés. Sz. 5kor elment már dolgozni. Úgy sajnálom szegényt... Majd holnap kipiheni magát, amíg a suliban vagyok.
Jut eszembe, azt álmodtam, hogy csókolóztam valakivel. Az álmoskönyv szerint ez önmagért beszélő álom. Na de én azt álmodtam, hogy nagyon hideg szája volt, és egyáltalán nem volt kellemes... vajon ez is magáért beszél???

Egy évvel ezelőtt...
Április 7-én tartottuk otthon a szülinapomat, szalonnát sütöttünk (jah, igen SOKKAL jobb idő volt), Hugi meg elment MBal fáért... aztán történt valami a sötétben... aztán megjelent a pasija... aztán meg balhé volt... sokat beszélgettünk tegnap Hugiról meg MBról. Aztán ma meg felhívom Hugit, és meséli, hogy beszéltek MSNen... hm... hát lehet, hogy már az én szívem túl öreg ehhez... de mindegy, a remény hal meg utoljára.
Én mondtam nekik, hogy június 13án lesz az első TCS koncert, ahova mindketten eljönnek és kész:-)))

Fáj a fejem, nem tudok nagyon gondolkodni, pedig kéne, mert holnap ilyenkor már vizsgázni fogok. Fene enné a Jagert...:-)

Hát ez volt az:-)
Hát ez volt az:)))























1 komment

Címkék: barátok suli voltfesztivál


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr89410680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

era 2008.04.04. 16:42:08

ó így utólag is nagyon boldog szülinapot...:)de ahogy látom megvolt:)puszillak.
süti beállítások módosítása