Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.03.09. 17:45 manta77

Labrisz Farsang

Azt sem tudom hol kezdjem, mit meséljek el, és mi az amit inkább ne...
Nagy nehezen elvergődtünk a helyre, megtaláltuk a bejáratot, kifizettük a kedves mosolygós fiúknak a belépődíjat.
Nem mesélem el részletesen miként részegedtünk le elég csúnyán, csak a legjobb pillanatokat idézem fel:
- Fellépők (isteniek és többnyire részegek voltak)
- Péterfy Bori - én akkorát roptam rá, amekkorát már nagyon-nagyon régen nem, ráadásul két nővel egyszerre
- WC1 - hmmm... beszélgettem egy csomó ismeretlen lánnyal, Hugi meg találkozott egy ismerősével, teljesen ledöbbent a lányon, hogy itt van.. khm:-)
- WC2 - egy kedves szőke lány ragadta meg az alkalmat, hogy megkérdezze Sz.-től, ugyan már nem mennek-e együtt be a wcbe:-)))
- WC3 - sosem gondoltam, hogy látni fogok egy budit színültig töltve...
- WC4 - megbeszéltük Sz-el, hogy gyakarolni fogjuk a piszoárba pisilést
- Karaoke - húúú mekkora volt... csak néztem Emőkét, meg a többi bátor lányt, hogy mit és hogy énekelnek, Hugival nagyot tomboltunk a Tankcsapdára, nem sokkal később aztán valami furcsa oknál fogva azon vettem észre magam, hogy állok a mikrofon a kezemben, és vadul üvöltöm bele, hogy "párduc, oroszlán, gorilla, makákó...stb.". Hm, önkritika = 0... hát ki adta a kezembe a mikrofont, és egyáltalán!!!!!:-)
Viszont egy helyes kockásinges lány ölelgetett közben, és énekelt velem:-)
- Nagyterem - a zene annyira szar volt, én nem hittem volna, hogy felül tudják múlni a Merlines bulit. Persze, diszkózene, táncolható, meg minden... tuc-tuc-tuc-tuc... ennyi. Annyi jó szám van, amire igazán lehet táncolni és énekelni, vagy ez csak egy ábránd számomra, hogy majd egyszer egy ilyen leszbikus buliba megyek???
Nem számít, a karaoke nagyon megfelelt a táncolásra, de ha nem lett volna, valószínűleg ott sem maradunk..:(
- Hajnal - fél4 körül indultunk haza. Találkoztunk egy néger pasival, angolul csevegtem vele a pesti szexy nőkről, meg még mindenféléről, lejmoltam cigit Sz.-nek, hotdogot ettünk, és végül nem mondtam meg a hotdogos lánynak, hogy 550ftért nem árulhatja a hotdogot:) Endre, egy kékszemű nagyon jóképű pasi, fogalmam sincs, hogy hol szedtük össze, csak hogy a Tankcsapda 3 gráciát énekelte nekünk, valahol elhagytuk hazafele, remélem épségben hazaért:) Csak lassant énekeltük a Duna parton, aludtunk a buszon, Moszkváról hazataxiztunk az utolsó pénzünkből. Ágybazuhanás...
...
...
...
...
Fél10.
Felkelés. Mókás voltam a pizsamámban és a nyakkendőmben. Szerencsém volt, hogy Sz. lefekvés előtt a számba nyomott egy Cataflamot, különben ma meghaltam volna. Hugi felkelt, sütöttem bundáskenyeret, lefürödtünk.
Aztán kóvályogtam egész nap, semmi nem történt.
Most meg megettem egy zacskó pattogatott kukoricát, ettől kicsit jobban vagyok.
Sz. alszik a kézilabda meccsen, én meg legalább a rajtot meg akarom nézni a motoros VBből... bebújok mellé asszem, és majd ott megvárom a rajtot...

Összességében jó volt, rengeteg lány ölelgetett minket, és felháborítónak tartom...

... hogy nem járok gyakrabban ilyen helyekre:-)

4 komment

Címkék: buli hugi lányok c2h5oh ösztrosokk


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr65372810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessaja · http://tystna.freeblog.hu 2008.03.10. 19:52:46

Szia :))
Nagyon élveztem ezt a beszámolót :)) Én 8-án színházban voltam, és utána elakartam menni én is a Farsangra, de végül csak Alibibe néztünk le egy kicsit olyan 3 fele, mert végül egy házibuliba mentünk...de naggyon jó volt. Úgy elmennék már én is egy tökéletesen leszbikus buliba... Majd remélem egyszer összejön.. :))
Szia :)

pipi 2008.04.02. 17:20:21

Örülök hogy említést érdemelt a labrisz leszbikus farsangon, csajom neve. Igazán kedves tőled, hogy írtál egy beszámolót.Én Péterfí Bori száma alatt nem a zenére figyeltem, hanem arra a fantasztikus nőre aki levetkőzött a szinpadon.
Üdv:
pipi

manta77 2008.04.03. 08:33:24

Kedves Pipi! Nem tudtam eldönteni, hogy a kommented kedves, vagy inkább gúnyos. Remélem kedves, és csak számomra félreérthető, a smileyk hiánya miatt:-) A fantasztikus nőről annyit, hogy nagyon messze voltam a színpadtól, és elég alacsony vagyok... már ha ez mentség:-) Üdv. M.

Pirost a szádra 2008.04.19. 13:16:30

Nem hiszem, hogy pipi gúnyolódni akart volna.Gondolom pipi nem szereti a smileykat.Én sem. Ténylef jó hogy megszületett ez a blog bejegyzés, úgy találtam rá, hogy beírtam a keresőbe, hogy labrisz farsang, és kidobta a te blogodat.Én jól éreztem magam. Egy kicsit fáztam.
Üdv: P.
süti beállítások módosítása