Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.02.29. 03:55 manta77

Csütörtöki coming out, Staropramen és kellemes este

Hú, de jó sok mindennel vagyok lemaradva, le sem fogom tudni írni. :-)
Tegnap délelőtt elmondtam egy munkatársnőmnek, hogy mi a helyzet velem. Hát jót nevetett, mert előző nap megkérdezte, hogy hogy hívják a bártomat (az első a munkahelyen, aki megkérdi). Én meg tök zavarba jöttem, és mondtam ... őőőő.... őőőőő.... (csak nézett rám bután...:-) Sz....Szilárd. Olyan furcsán nézett rám, mintha marslakó lennék, hogy egy ilyen kérdés miért okozott ekkora gondot. Na, gondoltam tisztázom a dolgokat, ne nézzen már hülyének. Elmeséltem neki az egészet, nagyon jól szórakozott a kis történetemen, egyáltalán nem volt megdöbbenve, kérdezett, és lelkes volt. Ezt már szeretem, ha az ember mer kérdezni, nem csak úgy tudomásul veszi, és inkább beleképzel mindenfélét a kapcsolatba.
Délután átmentem Nagyikához, felraktam nála a függönyt (szokásos kérdések, Sz.-nek van már barátja? és te hogy állsz a fiúkkal?), megebédeltem, aztán mentem haza anyuékhoz. Anyunak segítettem bevásárolni, aztán meg Hugival elvittük az aprópénzeket a Westendbe, majdnem 9 kg apró volt, jó nehéz, de megérte!:-)
Hugi eléggé maga alatt volt úgy érzem, nem nagyon tudok neki segíteni, max meghallgatom, de megfogadtam, hogy jobban odafigyelek rá, nem akarom, hogy azt higyje, hogy nem állok 100%-osan mellette. Jól összeöltöztünk, mindkettőnkön Tankcsapdás pulcsi volt, Sz.-nek is tetszett. A Westend után átsétáltunk a Vis Majorba, hát mit ne mondjak, nagyon nagyon tetszett a hely. Még sosem voltam, de valahogy egyből otthonosan éreztem magam. Az árak jók voltak, ahhoz képest, hogy milyen jó helyen van, a pincérlány nagyon kedves, mosolygós volt, a Staroprament olyan gyönyörűséges korsóban adták, hogy el sem hittem, és volt tonhalas melegszendvics:-) Összességében nagyon jól szórakoztunk, megbeszéltük, hogy ha törik, ha szakad elmegyünk 8.-án együtt bulizni, már alig várom.
A hétvége elég sűrű lesz, nem is nagyon leszek itthon, vizsgázok meg satöbbi...

(Ez nagyon tetszett)

“Az élet sokkal, de sokkal boldogabb lenne, ha 80 évesen születnénk, és onnan közelítenénk fokozatosan a 18 felé.” (Mark Twain)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: barátok család hugi coming out c2h5oh


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr96358940

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: crema reafirmante senos 2018.06.17. 13:15:14

ativan speed - Singulair mini 4mg antihistaminika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása