Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.02.19. 08:49 manta77

mindenki egy perccel tovább akar élni...

Kifli, kávé (instant, húdeszar).
Francba. Olyan vagyok, mint akit megvertek...
Pedig nem is. Csak tegnap éjjel Kultiplex, szétcsúszott Balaton koncert, előtte 8 óra meló. Senkinek nem kívánom, hát azt hiszik ezek, hogy mindent bírunk??? 3 ember helyett dolgoztam tegnap (ez nem egy szófordulat, hanem tényleg). Azt hittem estére összeesek. Csak az éltetett, hogy Sz. ott vár a Kultiban, és biztos lesz hideg sör is...:-)
Mire odaértem majd éhenhaltam, sör volt, kaja nem, de hát csak túléltem valahogy. Beszélgettem Sz. barátnőjével, Andival, semmi bíztatót nem mondott a diplomáig hátralevő időről:-) Sz. közben a 4 sör után elaludt a vállamon, olyan édes volt... (csöpp-csöpp). Mondta, ha kezdődik a Balaton koncert, ébresszem fel. Már éppen indultunk volna, mikor beálltak, és el kezdtek játszani, maradtunk. Háááát.... értem én, hogy van "fíííílingje" az egész Balaton koncertnek, pl. hogy egy kukkot sem értettem a dalszövegekből, ennek lehetett köze ahhoz, hogy ezek a srácok teljesen szét voltak csúszva, a dobos állandóan kiejtette a kezéből a dobverőt...:-)) Azért mókás volt, aranyos képeket vágtak.
Összességében nem volt gáz az este, csak fél3kor kerültünk ágyba, és a kedves emberek azt gondolják, hogy ha reggel fél7kor küldenek nekem névnapi smst, akkor attól én boldog leszek. Na jól van, tényleg örültem, kedvesek voltak. Hétvégén névnapozás, MAGUSozás, sok szex, már alig várom...:-)

Jah, és üdvözletem küldöm minden nagydarab BKVs ellenőrlánynak, akik alig engednek felszállni az éjszakai buszra...(nem mintha nem lenne bérletem, csak éppen nem férek fel tőle...:-) 1busz/8 utas/5 ellenőr/1 sofőr... és még mondják, hogy nincs pénz a BKVnál...:-)

"szép esténk lesz, ha egyszer majd megöregszünk
lesz verandánk és azon két ágy és azon fekszünk
és fákat nézünk és arra gondolunk, hogy mi is egyszer
fák leszünk majd, és hogy te fogsz törődni a kerttel

mer' mindenki egy perccel tovább akar élni
de tényleg pont egy perccel tovább, mint ahogy megéri" /30Y/

2 komment

Címkék: barátok koncert c2h5oh


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr11345218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessaja · http://tystna.freeblog.hu 2008.02.19. 19:19:46

Ma van a névnapod? akkor boldog névnapot kívánok én is :)
Igen, sikerült alkudoznom a szüleimmel, így végül beírhattam amit én szeretnék de nem volt könnyű.. :) mostmár csak szurkolni kell h felvegyenek. :)

manta77 2008.02.20. 10:02:22

Kedves Nessaja!
Hova tűnt a blogod???
süti beállítások módosítása