Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.02.07. 09:49 manta77

Meló, barátok, no cigi, no para, no panasz

Reggeli kávé...

Sz. leszokóban a cigiről. Egyszer csak azt mondta, nem szív többet. Ez még érthető.
Mondom neki, mi lesz jövő héten a Quimby koncerten? Se sör, se cigi, csak ül majd a kólája mellett, mi meg Emővel röhögünk... Már ha eljönnek. Két gyerek mellett nem könnyű elszabadulni. Azért volt néhány jó esténk már együtt, szeretek velük lenni, csak mindig olyan szomorúnak érzem Emőt... (egyszer nagyon meg akartam vígasztalni, egy elfogyasztott üveg barackpálinka után tánc közben megfogtam a mellét:-) nem különösebben zavarta a dolog, én azóta is elpirulok, ha a dologról van szó, de hát könyörgöm, mindenkinek az életben ki kell próbálnia az egy millió forintos mellek fogását!!!!!:-)))))


Meg egyszer a szívem is kiöntöttem neki, Sz. régi barátnőjéről, D.-ről. Ő azt mondta, ez egy olyan nem kimondott dolog volt,hogy ők együtt jártak. Súlyos dolog lehet. Én nem tudom mit csináltam volna, ha Sz.egy pillanatig is komolyan gondolja, hogy nem foghatom meg a kezét, nem csókolhatom meg...Hogy nem tudhatja meg senki. Én nem mondom, hogy könnyű volt. És még a mai napig sem könnyű, de hát ezt vállaltuk fel, ezzel jár a szerelmünk, és ha együtt vagyunk, semmilyen nehézség nem számít.
Mikor először Sz. megkérdezte az anyukáját, azt mondta, soha nem tehetem be a lábam a lakásába...Most meg! Na jó, nem rajong a lánya választásáért, de úgy érzem szeret engem, igyekszik a kedvembe járni, és én is igyekszem megőrizni ezt a kapcsolatot, hisz ki tudja mit hoz még az élet?

Melóundorom van. Küldözgetem az önéletrajzomat ide oda, hátha megszán valaki, és kiránt ebből a mélységből, amit ez a gyár jelent. Megalázás és igazságtalanság. Diplomás emberek szívatják azokat a nőket, akik egész életükben becsületesen dolgoztak, volt hogy 16 órát is, amíg még nem szabályozta a törvény. Persze most is dolgoztatják őket 12 órásban... én is csináltam, és köszi elég volt belőle:-) És mikor nemet mondtam legutóbb, a főnököm közölte felháborodva, hogy mi sosem vállalunk semmit sem, így nem lehet termelni...
Most is jelentkeztem tegnap valami ellenőrzési meló, a lényege, hogy itthon is végezhető. Nekem bejönne. Talán több időm lenne tanulni, meg csinálgatni a diplomához a dolgokat.
Megyünk ma a Klárival meg a Judittal Gödöllőre megvitatni a dolgokat, mert hogy hárman együtt akarunk dolgozni. Kiváncsi leszek mi lesz belőle, mert én el tudom képzelni, hogy kimegyünk az Ipoly mellé feltérképzezni a dolgokat, csak éppen nem emellett a meló mellett...:-(

De miért panaszkodok? Van egy gyönyörűséges barátnőm, tető a fejem felett (igaz, hogy nem az enyém, de legalább elit helyen van:-), anyuék szeretik Sz.-t, és azt hiszem, egészen picit a nap is kisütött...:))))

Have a nice day!

Kerozin: Bocsáss meg... (ez úgyis a Hugi dala)

"Látom, kicsit szomorú vagy, mert sok gondot okoztam,
Pedig soha nem bántanálak, Nőt csak ritkán pofoztam.
Képzelem nem könnyű velem, és, hogy elviselsz, köszönöm!
Hát bocsássd meg azt, ami volt, ami van és mindazt , ami még jön!

Hát bocsáss meg , tudom , hülye voltam,
Bánom minden bűnömet.
Ígérem, rendbe hozok mindent és jófiú leszek.
Látod,bármit megteszek érted, loptam egy virágot is Neked,
Hát most, bocsáss meg és hidd el,hogy jófiú leszek.

Azt is tudom, okoztam már sok-sok csalódást,
Gyomorgörcsöt, idegbajt , és gyakori szívfájást.
De megfogadom,hogy megjavulok , és nem leszek durva,
és sohatöbbé nem hívlak úgy, hogy büdös k***a.

Hát bocsáss meg, tudom, hülye voltam,
Bánom minden bűnömet.
Ígérem, rendbe hozok mindent és jófiú leszek.
Látod, bármit megteszek érted, loptam egy virágot is Neked,
Hát most, bocsáss meg és hidd el, hogy jófiú leszek.

Hát bocsáss meg, tudom, hülye voltam,
Bánom minden bűnömet.
Ígérem, rendbe hozok mindent és jófiú leszek.
Látod, bármit megteszek érted, loptam egy virágot is Neked,
Hát most, bocsáss meg és hidd el, hogy jófiú leszek."












“A barát az, aki akkor van melletted, amikor máshol kellene lennie.” (Len Wein)

Szólj hozzá!

Címkék: barátok meló d hugi


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr39329077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása