Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2010.12.01. 12:31 manta77

nem olyan jó ám visszanézni a régi dolgokat.

van a melóhelyen olyan szokás, hogy mikulásra egymás szekrényére ragasztgatunk édességeket...

pár nappal ezelőtt döbbentem rá, hogy tavaly ilyenkor én már tetemes mennyiségű szaloncukrot ragasztottam Kékszemű szekrényére, és azt is lopva, hogy senki ne lássa meg... már fejben ott volt. franc. de ő is csak nekem adott csokimikulást... hülyeség. de már akkor jókat beszélgettünk:)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr382485721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eveincifinci 2010.12.02. 06:48:51

...pedig ebből úgy néz ki, hogy mégis jó volt visszanézni :)

Eveincifinci 2010.12.02. 06:48:52

(Különben meg ki írta a mottót, ott jobbra fent? Csak mert én sosem harcolok, de annak azért elmondanám a magamét :D )
süti beállítások módosítása