Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.12.26. 14:39 manta77

Nonó

 

Kellemes volt az estém. Voltam Huginál, megkínált vodka-naranccsal, rögtön kettővel:) Mentem 10re Szépszemű elé a Keletibe, és vettem Kalinkát meg narancslevet:) Otthon ettünk, meg ajándékoztunk, aztán ittunk:) Kellemes volt az este, 2 körül aludtunk el. Rosszul aludtam, forgolódtam, rémálmaim voltak, fel isébredtem valamikor 4 körül, kikapcsoltam a fűtést, mert nagyon melegem volt, Szépszemű helyesen szuszogott mellettem. Aztán sikerült elaludnom. Délelőtt ment dolgozni a városnéző buszra, elmentem vele másfél kört, aztán haza anyuékhoz. Este megyünk Gödöllőre az exéhez iszogatni, valahogy nem húz oda a szívem....:S Megígértem neki, hogy megyek, pedig hulla fáradt vagyok, és nagyon fájnak a vállaim...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol hugi gödöllő szépszemű


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr91960438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása