Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.12.16. 14:22 manta77

Eh, Samsung

Valaki magyarázza már meg miért vettem én ennyire hülye telefont... de tényleg. Vettem tegnap bele egy 2G-s memkártyát, ha már a gépen nincs zene legalább a telefonon legyen. Erre, berakom, felteszem rá a zenéket. ÉS nem tudja mappánként kezeleni őket. Be kell az egészet ömleszteni a kis Music mappájába. Hát annyira gáz. Én úgy visszasírom a régi kis telefonomat....
Sz-el holnap elvileg talizunk, hiszem ha látom:) Én a Szlovákot javasoltam, de végülis Szimpla lett belőle, nem bánom, nagyon jó hely az is. Holnap meg már meló. Azt sem bánom, mert itthon csak szétcincálom az idegeimet:))) Amúgy most jól vagyok, nincs depi, ez is valami. Kellenek ilyen napok is:) Ma nem talizunk Szépszeművel, vizsgázik a drága, meg megy tanítani, de elvileg nálam lesz majd a két ünnep között amíg dolgoznia kell menni. Mondjuk jól betervezték nekem a napjaimat, úgyhogy lehet, hogy ÉN nem leszek itthon akkor:)) de nem baj, legalább nyugodtan fog aludni:PPP

(ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS egyesével kell hozzáadni a lejátszási listához a számokat, hát komolyan nem tudom sírjak-e vagy nevessek, nem lehet pl összes kijelöl... ja és a legjobb, mikor MP3at hallgatsz nem tudsz SEMMIT sem csinálni a telefonon, nem hogy sms, de semmi... ja és ha hívás van, akkor nem onnan folytatja a számot ahol abbamaradt, hanem kezdi elölről. Az az én bajom, hogy nagyon el voltam kényeztetve a Sony-mmal....:((()

Amúgy a pannonnal meg vagyok elégedve. Semmi extra díj, bár van 120 ft amit azért fizetek, mert csekken adom fel a lóvét... de amúgy, ennél már csak az lenne az ideálisabb, ha másodperc alapú lenne a számlázás. Nem fizetek sokat ahhoz képest, hogy mennyit pofázok... mondjuk ennek vége lesz, ha lejár a fél év a esti meg a hétvégi ingyenes pannonos hívásokhoz... de akkor majd nem beszélek, azt kész:)

Ilyen telefont NE vegyetek!!!!!

 Módosítás: hozzá tudom adni az összeset, azaz csak tudnám, de nem enged annyi számot berakni egy nagy listába... csak egy pár számot....:S

Szólj hozzá!

Címkék: telefon zene pannon sz szépszemű


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr14826173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása