Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.07.09. 21:03 manta77

Leszbikusok

Nos ma miközben feküdtem az ágyban sokat-sokat, gondolokdtam a nőkön. Illetve azon belül is a leszbikusokon. Hogy is van ez a hűséggel? Valahogy új értelmet nyer a körükben... mondom én, hogy az ő körükben, mert én még mindig hűségesnek tartom magam, és azt hiszem, ha lesz valakim, nem akarom majd megcsalni, semmilyen értelemben... de körülöttem nem ezt látom. Ahogy egyre több lányt ismerek meg, látom, hogy több éves kapcsolatuk van, de azért ide oda kacsintgatnak. Nem ítélem el ezt, csak furcsa nekem. Itt van E. is. Neki is több éve ott a bnője, de azt mondja, sosem volt hűséges. Szereti, meg minden, de kell neki más. És nem ő az egyetlen ilyen. Most akkor hogy van ez??? Ez nálam is így lesz? Mert Sz. mellett nem akartam mást. Pontosabban nem is láttam a többi nőt, nem léteztek számomra... hát fura ez az egész. Azt hiszem megyek beveszem a gyógyszerem, és hojpizok egyet erre a nagy filózásra.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr90561188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

transzteszter 2008.07.09. 23:34:27

Szia neked, édes Zsú! Bocs, tudom, nem hiányoztam senkinek, de te nekem nagyon! Egy hetes lemaradásban vagyok blogodilag, mert Pride után ki kellett hevernem a megrázkódtatásaimat, s lementem kajaktúrára a Tiszára, közben némi Hegyalja-feszt, utána vettem egy hightech új gépet, netkötések ezerrel padlásszobába, kisebb költözködés, izomláz -hegyek és közben megbolondulás, hogy nem olvashatlak és mi van az én kis kedvenckémmel?! Már ugrálnék örömömben rádfele, mint Tigris a Pagonyban, hogy kábé még megvagy! Délután kerítést hegesztettem( ki a bucccs, betegséges, szépdekoltázsú szomorkám?! :))) Közben agyaltam, hogy te pont, mint én...én ha vkivel együtt vagyok in love, meg sem látok mást! Ha ráznak és úgy mutatják, né má, mijó nőci, én akkor sem ocsúdom...mert tele van a szívem, agyam, összes érzékeim azzal, akit szeretek, nincs szabad vegyértékem, szervi vakságban szenvedek olyankor. És igen, akár évekig. Van is egy vakvezető kutyám, a biztonság kedvéért! :))Szerintem ez attitűd és habitus kérdése. Az kacsintgat ki egy kapcsolatból, akinek nem az a legtutibb azÖSSZES szempontból, amiben épp van, s még a kíváncsisága is motoz plusszban s úgy hívja; "nyitottság". Én sem ítélem el, csak konstatálom, hogy én nem ilyen vagyok, hanem egy hülye, tökhűséges lúzer, pedig Nyilas-Sárkány vagyok, de leginkább egy elcseszett transz... De ez az elcseszett, aki vagyok, nagyon-nagyon rajong egy kevésbé elcseszettért, aki meg Te vagy! :))) Üdvözlöm a csapatodat e helyt és gyógyulj, Kismadár, mert attól sokan érezzük jobban magunkat! Puszillak. (na ja, álmodik a nyomor! ) :)))

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.07.10. 08:32:49

Szia Esztert :)

Hajj hegesztés, favágó ingben, meg maszkban ( letörli a szája széléről a kifolyt nyálat), de nem ezt akartam mondani.
Vannak emberek akiknek muszáj kalandozni, muszáj csábítani. Csupán csak azért, hogy érezzék, hogy élnek , hogy megtudják csinálni. Én ezt hegymászó betegségnek hívom, ha ott egy hegy másszuk meg. Csak azért mert képesek vagyunk rá, vagy legalább is azt hisszük. Én is ilyen voltam (vagyok) csak én kicsit másik világba tettem ezt, és a párom tudott (tud) róla. De mivel ott is megtaláltam a tökéletest ezért már ott sem kalandozok mint őseink. Most már megmaradt a flört de csak neten keresztül mert az életeben, már esélytelen vagyok a legkisebb csábításra is.

manta77 2008.07.10. 09:11:46

Eszter:)
Olyan jó, hogy végre meg vagy!:) Azt hittem rám untál, vagy ilyesmi! Ha kihevered a Hegyalját is esetleg összefuthatnánk, ha van kedved...;-)

transzteszter 2008.07.10. 17:11:03

Wow, naná, hogy van kedvem! Mi az hogy! Erre még visszatérünk, Kicsiszív, addig kapom magam összefelé, mert ez a pszeudopasi-állapot kinyír (ha férfi vagy, légy férfi!, jó, de attól kinő a farkam?! ) mindegy, agyra gyúrok, de mellette azért tenger fizikai meló is vár, élvezem és szeretem, csak most kicsit túlteng a tennivaló. Lényeg, hogy a pszichém, remélem, "máma már nem hasad tovább", este (iccaka) jövök, Zsú, te mosolyogj sokat, meg egyél, tudod, az egyetlen, amit nem gyógyít meg a húsleves, az az anyánktól való beteges függés...:)) Fejben egész nap veled beszélgetek, és ettől milyen jó nekem! :) Amíg talizunk, " egy simogatás gazdátlan lebeg..." Angyalszárnyam kiterjesztem, hogy cirógasson kicsit, persze szigorúan virtuálisan, és gondolj arra is, hogy nemsokára jön vissza Dan és minden oké lesz. Szép az élet, csak rossz helyről nézzük! Puszillak, most lépek, mert hátsó híd gallyra ment a Toyón, no ja, az aglomerációs terra útviszonyai! Hegesztés rulez! Este back!
Drága Su_n! Hozzád kommentre átevezek éjjel, legutóbbi írásod igazán brill! Cortexforce napok jönnek, fel a fejjel mindenki! Cuppcupp
süti beállítások módosítása