Cukorróka blogja

"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már vesztett is."

Utolsó kommentek

2008.07.04. 22:37 manta77

Volt, Szidi és szomorúság

Engem senki sem szeret...

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tejut.blog.hu/api/trackback/id/tr84553937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szapphó 2008.07.04. 23:06:18

Hello!
Bocsi,de nincs nagy gyakorlatom,hogy nyilvánosan kommentáljam bármiféle blogot. A tiédre véletlenül akadtam rá és annyira tetszik a stílusod,hogy az elejétől fogva végigolvastam.Lényegében hasonló a helyzetünk,mert én is most kezdek túl lenni egy "reménytelen"szerelmen és belebonyolodtam egy másik kapcsolatban,ami inkább intellektuális és érzelmi szinten zajlik,mert a másik a "csak barátok vagyunkat" hangoztatja.Mindegy nem is erről szerettem volna írni neked...Hanem arról,hogy annyira görcsösen ragaszkodsz a múltbeli szerelmedhez,hogy az még most is elvakít.Hiába használod a DEL gombot.Valahogyan úgy érzem nem zártad le a korábbi kapcsolatodat és így képtelen vagy nyitani másfelé vagy észrevenni,hogy ki az,aki tudna téged szeretni.Ha pedig túl magasra építed a falakat magad körül és még árkot is ásol egyszerúen elriasztod azt az embert,aki nemcsak a felszínen akar mozogni.Az a "bizonyos"Szilvi még mindig etalon a szemedben,mert hozzá hasonlítod azt akivel megismerkedsz,ráadásul újra másolod a karakterét az ismerkedéseiddel.Szóval nem igaz,hogy nem szeret senki,mert pl. szeretnek azok,akik rendszeresen olvasák a blogodat és drukkolnak,hogy végre boldog legyél.Bocsi,ha a megfogalmazásomban valamivel esetleg megbántottalak,nem állt szándékomban.

Dan · http://tystna.freeblog.hu 2008.07.04. 23:38:45

Hát ezért a mondatért kár volt egy egész bejegyzést elpocsékolnod, ugyanis tökéletesen egyet értek az előttem szólóval,és pölö én NAGYON is szeretlek, és hiányozni fogsz sőőt már most hiányzol :P ugyhogy ezt gyorsan verd ki a fejedből!! te vagy a kedvenc Lúzer Rókám :)))))

Dan · http://tystna.freeblog.hu 2008.07.05. 00:09:42

Ja és hogyha hazajöttem és MÉG MINDÍG ezt gondolod akkor eskü laposra csaplak egy jó nagy bunkóval XD (bár én biztos vagyok benne, hogy ezt csak azért mondod, mert ittál és egyedül vagy meg nincs akihez odabujjál) ugyhogy KUSS és nézz előre szép lányokra vadászva, úgyis az kell most neked nem ez a siránkozás! és neee gyere itt nekem azzal a magasfokú önbizalomhiányoddal, mert még ezért is kapsz ugyanis semmi alapja NINCSEN.. hát én megőrülök, hogy mér most utazok el komolyan minden este hazajövök téged elgyepálni...választhatsz vagy naponta kapsz, vagy a végén az egészet, de az fájni fog XD na jólvan csak szivatlak, tudod hogy SZERETLEK (fogod ezt a szót remélem!!) és iszonyatosan fogsz HIÁNYOZNI pedig megsem érdemled mer ilyeneket mondasz itt :P kész befejeztem meg is vagyok sértődve :P hm. na PÁ!

Szapphó 2008.07.05. 08:05:58

Köszi Dan,hogy egyetértesz velem,csak az a baj,hogy általában mindig a másik próblémáját tudjuk tökéletesen megoldani és a saját magunkéban hosszú ideig el tudunk vergődni ;-)
Ja,ha kellő időben fele annyira lennék "okos" ,ha rólam van szó... :-D

Dan · http://tystna.freeblog.hu 2008.07.05. 08:42:03

Tudom ám én ezt, kedves Szapphó, de ez azért van mert a másik problémáját jobban áttudjuk látni, és kívülállóként egész hasznos tanácsokat is tudunk adni. Csak megkéne azt FOGADNI, mert valószínűleg nem azért mondja aki mondja, mert neki olyan jó látni, ahogy szenvedsz. Na de mindegy hiába beszélek, ez a nőszemély úgyis olyan MAKACS, nem tépem itt hiába a számat mert ÚGYSEM szeretem, sőt nem csak én nem szeretem, SENKI nem szereti. Húzok is elfele, nehogy már itt kelljen olvasnom ezt a számalmas blogot, végre Rómában lesz egy kis nyugalmam. :P

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.07.05. 12:10:35

Nyugi kedves nem hagyom, hogy Dan bántson. Mert én verlek fejbe előbb. Szépen meg jössz majd holnap és kikúráljuk a bajodat rendeben. :) Remélem nem az a izé volt mert akkor komolyan megcsapom. Mutattam a képedet a lánynak akit meséltem, mondta hogy csini vagy. Jah meg hogy nem szert senki nos nézzük csak.
Dan, Evém, Én, Csillagocska (na jó ő erősen kedvel) csak így hirtelen ennyi (Eszter is szert szerintem).
Meg még valami ez a nem szeret senki az ÉN szövegem tessék nem lenyúlni renddicsek, és érezd jól magad mert megy a popón rúgó manó aztán nézhetsz meg visonghatsz mmmmm ;)

Eve - Inci-finci 2008.07.05. 18:04:02

Csak az érintettség okán...... :)
Ne bolondozz, Rókácska, nézz körül, itt egy komoly rajongótábor!!! Persze hogy szeretünk!!!

manta77 2008.07.06. 22:59:28

Olyan édesek vagytok:)
Mondjuk ha egyszerre jönnétek mindketten Dan meg Su, szóljatok, mert akkor úgy készülök...
Tényleg nem volt igazságos bejegyzés, de már csak azért is bent hagyom, hogy ha nagyon magam alatt vagyok, lássam hogy vannak akik szeretnek.
süti beállítások módosítása